کد خبر: ۳۷۸۱۵۱
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
0
یکی از جاذبه های گردشگری پایتخت، پارک ها و فضاهای سبز متعدد در مناطق مختلف شهر تهران هستند. پس از اجاره سوئیت در تهران، زمانی را به گردش در پارک ها اختصاص دهید.

اقامتگاه های مبله در تهران را با اسنپ روم ارزانتر رزرو کنید

یکی از جاذبه های گردشگری پایتخت، پارک ها و فضاهای سبز متعدد در مناطق مختلف شهر تهران هستند. پس از اجاره سوئیت در تهران، زمانی را به گردش در پارک ها اختصاص دهید.

با اجاره سوئیت در تهران و در هر خیابانی قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی خود را به پارک ها و فضاهای سبز محله ها برسانید. علاوه بر پارک های کوچک تعدادی پارک بزرگ و سرسبز در بخش های مختلف تهران وجود دارد که اوقات خوشی را برای مسافران فراهم می کند.

اجاره سوئیت در تهران و معرفی پارک جنگلی چیتگر

اگر قصد اجاره مبله در تهران و مناطق غربی این شهر را دارید حتما برای گردش و تفریح به پارک جنگلی چیتگر بروید. با اجاره سوئیت در تهران و از سایت اسنپ روم می توانید از پشتیبانی 24 ساعته ی این سایت استفاده کنید.

اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله با قیمت ارزان از سایت اسنپ روم امکان پذیر است. پارک چیتگر در نزدیکی تهران و مسیر آزادراه تهران کرج قرار دارد و با وسیله ی شخصی و مترو می توانید به این پارک جنگلی بروید و از فضای سرسبز و زیبای آن بهره مند شوید.

داخل این پارک پیست دوچرخه سواری، اسکیت، بوفه ی خوراکی، زمین بازی کودکان، رستوران، آلاچیق و ... وجود دارد. یکی دیگر از دلایل جذابیت پارک جنگلی چیتگر مجاورت دریاچه ی خلیج فارس در کنار این پارک جنگلی است.

در دریاچه نیز شهربازی، مرکز تجاری بام لند، رستوران ها و کافی شاپ های متعددی وجود دارد که موجب جذابیت بیشتر این منطقه می شود.

اقامتگاه های مبله در تهران را با اسنپ روم ارزانتر رزرو کنید

اجاره سوئیت در تهران و معرفی پارک جنگلی لویزان

با اجاره سوئیت در تهران و شرق پایتخت می توانید از پارک جنگلی لویزان دیدن کنید. در دوره ی پهلوی دوم پارک جنگلی و مصنوعی لویزان به منظور جلوگیری از بافت شهری ساخته شد.

با اجاره سوئیت در تهران و حوالی پارک لویزان می توانید از آب و هوای خوب این منطقه بهره مند شوید. بسیاری از درختان پارک لویزان بالای 40 سال عمر دارند.

این جنگل بسیار سرسبز و بزرگ است و مساحت آن در حدود 1100 هکتار می باشد. اکثر درختان کاشته شده در این پارک عبارتند از: توت، اقاقیا، چنار، سرو و ... پارک لویزان در ارتفاعات قرار گرفته است از این رو دارای مناظر زیبایی است.

با اجاره ی روزانه ی خانه و آپارتمان مبله می توانید در هنگام شب به این پارک بروید و از مناظر زیبای درختان و شهر تهران در تاریکی شب لذت ببرید. هتل شیان، رستوران، سفره خانه سنتی، زمین بازی کودکان و ... از جمله امکانات پارک جنگلی شیان است.

اجاره سوئیت در تهران و معرفی پارک جنگلی وردآورد

با اجاره سوئیت در تهران و حوالی مناطق 22، 21 و 5 پایتخت دسترسی آسان و سریعی به پارک جنگلی وردآورد خواهید داشت.

اجاره سوئیت در تهران و منطقه ی وردآورد موجب می شود که مسافران علاوه بر ارتباط سریع به مناطق تهران در صورت تمایل بتوانند دسترسی آسانی به استان البرز نیز داشته باشند.

این پارک جنگلی در سال 70 در میان کوه های وردآورد احداث شد. در این پارک درختان متعدد و سرسبزی کاشته شده است که تاثیر زیادی در هوای مطبوع و خنک این منطقه دارد.

پسته، سنجد، گز و ... از جمله درختان کاشته شده در پارک جنگلی وردآورد هستند. برخی از امکانات تفریحی و رفاهی پارک وردآورد عبارتند از: زمین بازی کودکان، آلاچیق، پیست دوچرخه سواری، بوفه، رستوران و ... پارک وردآورد یکی از بهترین و استانداردترین پیست های دوچرخه سواری را دارد از این رو بسیاری از ورزشکاران و دوچرخه سواران این پارک را برای گذراندن اوقات فراغت به همراه دوستان و خانواده انتخاب می کنند.

اقامتگاه های مبله در تهران را با اسنپ روم ارزانتر رزرو کنید

معرفی پارک لاله

با اجاره روزانه خانه در تهران و در خیابان هایی مانند انقلاب، ولیعصر و ... می توانید از پارک قدیمی لاله دیدن کنید. اجاره روزانه خانه در مرکز تهران شرایطی برای مسافران فراهم می کند تا از این پارک سرسبز و زیبای مرکز شهر بازدید کنند.

این پارک در سال 1345 به دستور فرح احداث شد و به نام فرح پهلوی نیز شهرت یافت. این بوستان در گذشته به نام باغ جلالیه نیز شناخته می شد و کاربری نظامی داشت. ژوزفه یکی از معماران معروف فرانسوی به همراه تعدادی از معماران ایرانی این پارک را طراحی کردند.

مسیر دسترسی به این پارک از طریق اتوبوس، تاکسی و مترو امکان پذیر است. پارک لاله بسیار بزرگ و در حدود 35 هکتار می باشد.

مسافرانی که  اجاره سوئیت در تهران را توسط سایت اسنپ روم انجام می دهند از بابت تمیزی خانه خیالشان آسوده خواهد بود. زیرا خانه های اسنپ روم به محض این که از مسافران تحویل گرفته می شود به سرعت تمیز می شوند.

اقامتگاه های مبله در تهران را با اسنپ روم ارزانتر رزرو کنید

معرفی پارک جنگلی سوهانک

با اجاره سوئیت در تهران و در منطقه ی سوهانک می توانید به پارک جنگلی این منطقه بروید و از زیبایی ها و سرسبزی این منطقه بهره مند شوید. اجاره سوئیت در تهران و منطقه ی سوهانک در سایت اسنپ روم با قیمت مناسب تری نسبت به سایر بنگاه های اجاره ی املاک می باشد.

پارک سوهانک یکی از پارک های بزرگ با مساحت 500 هکتاری می باشد. یکی از دلایل محبوبیت و شهرت پارک سوهانک وجود گونه های خاص گیاهان و درختان آن می باشد.

برخی از درختان این پارک جنگلی عبارتند از: کاج، سرو نقره ای، اقاقیا، سنجد، بادام وحشی و ... پارک جنگلی سوهانک در یک روستای باستانی قرار دارد. عمر برخی از درختان پارک جنگلی سوهانک به چندین قرن می رسد.

پارک سوهانک در منطقه کوهستانی تهران قرار دارد و در همه ی فصول سال زیبایی خاصی دارد. بهترین فصل برای بازدید و گردش در پارک سوهانک در بهار و تابستان است در این فصول می توانید پرندگان مهاجر را در اطراف پارک ببینید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: