کد خبر: ۳۷۸۲۱۰
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
رییس مرکز اورژانس تهران از آماده‌باش اورژانس تهران برای امدادرسانی به آسیب‌های احتمالی ناشی از وقوع توفان در پایتخت خبرداد.
آماده باش کامل اورژانس در پایتخت به این دلیل
یحیی صالح طبری درباره آماده‌باش اورژانس در پی وقوع توفان در پایتخت اظهارکرد: طی ساعت گذشته اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که شاهد وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار و وقوع توفان لحظه‌ای در تهران خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ناحیه غرب تهران وزش باد شدید و خیلی شدید مورد انتظار است.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: این مرکز برای آسیب‌های احتمالی ناشی از وقوع توفان در پایتخت در آماده باش کامل است تا در صورت وقوع حوادث به شهروندان امدادرسانی کند.

صالح طبری گفت: شهروندان می‌توانند آسیب‌های احتمالی را به سامانه ۱۱۵ اورژانس اطلاع رسانی کنند.

همچنین ساعتی پیش اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار و وقوع توفان لحظه‌ای در غرب تهران طی امروز (۱۷ خردادماه) خبر داد و اعلام کرد که این شرایط جوی زمان زیادی ماندگار نیست و پس از گذشت دوساعت جوی آرام بر شهر حاکم خواهد شد، اما در ساعات پایانی روز نیز وزش باد شدید دور از انتظار نیست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: