کد خبر: ۳۷۸۲۲۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
0
با افزایش نرخ دلار معامله گران تصور کردند آینده کوتاه مدت قیمت سکه افزایشی بوده و احتمال بازگشت مجدد قیمت سکه امامی به پله‌های میانی کانال ۱۵‌ میلیون تومانی وجود دارد.
قیمت سکه بهار آزادی چند؟/ نوسان در قیمت سکه
در روز گذشته در برخی کانال‌های ارز و سکه و دلار قیمت سکه به مرز ۱۵ میلیون تومانی رسید. ولی از طرفی هم معامله در این بازار روبه کاهشی است و قیمت سکه را به قیمت دو روز گذشته کشاند. نرخ هر قطعه سکه امامی در معاملات عصر روز گذشته به رقم ۱۵‌میلیون تا ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

به عقیده عده‌ای از تحلیلگران اقتصادی بازار سکه افزایش نرخ دلار موجب شده تا معامله گران تصور کنند آینده کوتاه مدت قیمت سکه افزایشی بوده و احتمال بازگشت مجدد قیمت سکه امامی به پله‌های میانی کانال ۱۵‌میلیون تومانی وجود دارد.

به باور فعالان بازار در صورتی که دلار به روند صعودی خود ادامه دهد به تبع آن سکه بازان از لاک احتیاطی خارج می‌شوند و فلز گران بهای داخلی مسیر رشد را طی خواهد کرد.

از نظر سکه بازان تا زمانی که فلز زرد رنگ داخلی خط ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کند با فشار فروش روبرو نخواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: