April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۲۴۴
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
اپل با انتشار iOS ۱۶، امکانات فراوانی به این سیستم‌عامل اضافه کرده که یکی از آن‌ها قابلیت جداسازی و کپی و اشتراک‌گذاری سوژه‌ها در تصاویر است.
در iOS ۱۶ امکان انتخاب، جداسازی و اشتراک‌گذاری سوژه دلخوه عکس‌ها فراهم شد
iOS ۱۶ با استفاده از یادگیری ماشینی به کاربران اجازه می‌دهد سوژه‌ای را از عکس مدنظر خود استخراج و سپس از آن در سرتاسر سیستم ازجمله بخش پیام‌ها، یادداشت‌ها، ایمیل‌ها و... استفاده کنند.

قابلیت جدید iOS نه‌فقط در عکس‌ها، بلکه در اسکرین‌شات‌ها و Quick Look نیز درسترس است. برای استفاده از این ویژگی کاربردی در اپلیکیشن Photos، چند ثانیه تصویر دلخواهتان را لمس کنید و نگه دارید تا جلوه‌ی درخشش سفید در اطراف سوژه ظاهر شود. اکنون می‌توانید سوژه‌ی مدنظر را از برنامه‌ی Photos خارج و از آن در پیام‌ها و ایمیل‌ها و یادداشت‌ها استفاده کنید.

همچنین برای استفاده از قابلیت جداسازی و اشتراک‌گذاری سوژه‌ها در Quick Look و سایر بخش‌های سیستم‌عامل، به‌سادگی روی تصویر مدنظر تپ کنید و انگشتتان را کمی نگه دارید و سپس گزینه‌ی Copy Subject را از فهرست انتخاب کنید. در این مرحله، سوژه از تصویر جدا و در حافظه‌ی کلیپ‌برد ذخیره خواهد شد تا بتوان از آن در سایر بخش‌های سیستم‌عامل استفاده کرد.

این قابلیت جدید با فریم‌های متوقف‌شده ویدئو‌ها در برنامه‌ی Photos نیز کار می‌کند. از‌آن جا که این ویژگی جدید برای تجزیه‌وتحلیل تصاویر از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند، فقط در گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی A۱۲ Bionic یا قوی‌تر دردسترس است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: