کد خبر: ۳۷۸۲۸۹
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: زنی که اقدام به فروش سکه‌های طلای تقلبی به طلافروش‌ها می‌کرد در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و به بیش از ۶۰ فقره بدل‌اندازی با این شیوه اعتراف کرد.
بازداشت زنی که به طلا فروش‌ها سکه تقلبی می‌فروخت
سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از طلافروش‌های شهرستان شهرضا مبنی بر اینکه چند سکه طلا را از زنی ناشناس خریداری کرده، اما بعد از رفتن وی متوجه تقلبی بودن آن‌ها شدند، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از شاکیان و دریافت اطلاعات لازم در خصوص مشخصات ظاهری متهم جستجو‌های هوشمندانه خود را در این خصوص آغاز کرده و سرانجام فرد مذکور را هنگامی که در حال فروش سکه طلای تقلبی به یک طلافروش دیگر بود دستگیر و در بازرسی از وی ۶ قطعه سکه تقلبی را کشف کردند.

قرقانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۶ فقره بدل‌اندازی سکه به طلافروش‌ها در حوزه این شهرستان اعتراف کرده است، گفت: این خانم ۳۴ ساله و غیر بومی در اعترافات خود عنوان کرده که با این روش توانسته سکه‌های تقلبی را به ۶۰ نفر از طلافروش‌ها در شهرستان اصفهان بدل‌اندازی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه متهم پس از اعترافات صریح خود به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی بیان کرد: طلافروش‌های حوزه شهرستان اصفهان که با این شیوه مورد سوءاستفاده و بدل‌اندازی سکه‌های تقلبی به جای اصلی قرار گرفتند، می‌توانند به منظور شناسایی متهم و تنظیم شکایت به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به متصدیان واحد‌های صنفی طلافروشی توصیه می‌کنیم از خریداری طلا‌های فاقد فاکتور خرید خودداری کرده و قبل از پرداخت وجه حتماً از اصلی بودن اطمینان طلا‌های که قصد خرید آن را دارند اطمینان حاصل کنند و در صورت مشکوک شدن به افراد در اسرع وقت موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا به سرعت با گونه افراد برخورد قانونی صورت گرفته و جلوی ارتکاب جرایم دیگر توسط آنان گرفته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: