April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۳۳۱
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
0
دبیر شورای هماهنگی بانک‎ها در پیامی از اقدام به موقع، مسئولانه و ارزشمند نیروی انتظامی پایتخت برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد.
قدردانی شورای هماهنگی بانک‌ها از حماسه‌سازی نیروی انتظامی
به نقل از روابط عمومی بانک دی علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‎ها در پیامی از اقدام به موقع، مسئولانه و ارزشمند نیروی انتظامی پایتخت برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران مرهون تلاش‌های سترگ بزرگ‌مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند. نیروی انتظامی، نماد شجاعت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ امنیت و انضباط اجتماعی در پهنه جغرافیایی کشور و در متن زندگی مردم است که بی‌منت به پاسداری و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد.

شناسایی و دستگیری تمامی سارقین و مرتبطین با پرونده سرقت اموال مردم از صندوق امانات بانک که احساسات جامعه را جریحه‌دار کرد و کشف اموال مسروقه در کمترین زمان ممکن، اقدام جهادی و ارزشمندی است که شایسته قدردانی و تکریم است.

جدیت و پیگیری نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سریع عناصر اصلی این سرقت، پیامی روشن و درسی عبرت‌آموز برای همه متخلفان و قانون شکنانی دارد که برای دست‌اندازی به اموال مردم از هیچ عمل مجرمانه‌ای فروگذار نیستند.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در شورای هماهنگی بانک‌ها و نظام بانکی کشور از این حماسه‌سازی بزرگ امنیت‌آفرین نیروی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرده و از درگاه خداوند سبحان، توفیق و سربلندی همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی را در خدمت شایسته به مردم شریف کشور مسئلت دارم و امیدوارم دیگر شاهد بروز این‌گونه حوادث تلخ در کشور نباشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: