کد خبر: ۳۷۸۳۵۰
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
0
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام‌کرد: با همکاری شرکت خدمات بازرگانی تامین آرد استان‌ها تا چهار ماه آینده انجام شده و هیچ افزایش قیمتی هم در دستور کار دولت نخواهد بود.
پیشنهاد مهم درباره فروش نان به مردم
«مسعود امرالهی» در گفت‌وگویی تلویزیونی در زمینه طرح عرضه کیلویی نان، افزود: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارکرد: این طرح در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده است و بخش خصوصی، دولتی، اصناف و دستگاه‌های ذیربط عضو در شورا در حال بررسی طرح هستند.

وی تصریح‌کرد: انتظار دولت بر این است که مردم نان را با کیفیت و عرضه مناسب دریافت کنند و فروش کیلویی نان جلوی کم فروشی و گران‌فروشی را خواهد گرفت.

امراللهی خاطرنشان‌کرد: احتمال دارد در حوزه نان بربری و سنگک، نان توسط نانوایان خام‌تر پخته شود که مردم به سمت واحد‌های صنفی با کیفیت‌تر متمایل می‌شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: