کد خبر: ۳۷۸۳۶۲
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
0
دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه داران و اصناف وجود ندارد، گفت: جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت ۴ هزارتومان است.
گران فروشی مغازه داران
پیمان فروهر با اشاره به اینکه در آذرماه سال گذشته براساس توافقات قرار شد طرح شفاف سازی قیمت‌ها اجرایی شود، اظهار داشت در آن مقطع ابتدا تولیدکنندگان ملزم به درج قیمت بودند، اما به دلیل برخی از مشکلات اعلام شد که قیمت مصرف کننده باید بر روی بطری‌ها درج شود تا از شیطنت عرضه کنندگان در این رابطه جلوگیری شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با اعلام اینکه درطرح شفاف سازی قیمت‌ها قرار بود با درج قیمت‌ها دلال بازی و واسطه‌ها حذف و کالا با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد، گفت: درحال حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد که تولیدکننده ملزم به درج قیمت مصرف کننده شده است، اما از آن طرف اصناف و عرضه کنندگان همکاری در این رابطه ندارند ما حتی این موضوع را چندین بار به سازمان حمایت اعلام کردیم، اما متاسفانه بطری‌های آب معدنی کوچک و بزرگ با قیمت‌های بالا در بازار به فروش می‌رسد جالب اینجاست بطری آب معدنی دو هزار تومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت ۴ هزارتومان فروخته می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه داران و اصناف وجود ندارد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد واحد‌های نظارتی به این موضوع ورود پیدا کرده و رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند.

به گزارش تسنیم؛ درحال حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد آب معدنی کوچک با قیمت ۴ هزار تومان تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد این درحالیست که قیمت مصرف کننده بطری آب معدنی کوچک به صورت متوسط در برند‌های مختلف ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزارتومان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: