کد خبر: ۳۷۸۴۴۲
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
0
بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار در این مقاله سعی کردیم بهترین برندهای سینک ظرفشویی روکار موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار موجود در بازار ایران

سینک ظرفشویی بخش مهمی از آشپزخانه را تشکیل می‌دهد. یک سینک ظرفشویی کارآمد نه تنها شست‌و شوی ظروف و دیگر اقلام را راحت‌تر و بی‌دردسرتر می‌کند، بلکه باعث زیبایی محیط آشپزخانه نیز می‌شود. احتمالا به هنگام تهیه سینک ظرفشویی با اصطلاحات و مدل‌های مختلفی است سینک ظرفشویی مواجه می‌شوید. با اطلاع داشتن از بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار موجود در بازار موجود در بازار ایران می‌توانید با دید بازتر، خریدی مناسب‌تر داشته باشید.

بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار موجود در بازار ایران

سینک  ظرفشویی روکار چیست و چه مزایایی دارد؟

سینک روکار یکی از مدل های سینک ظرفشویی است که بیشتر مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. این نوع سینک ظرفشویی روی سطح کابینت نصب می‌شود و لبه‌های آن قابل مشاهده است. از جمله مزایای این سینک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان تر
  • مقرون به صرفه
  • مناسب برای میزهای متخلل و میزهایی که نیازمند محافظت هستند مانند کانترهای بلوک قصابی

انواع سینک روکار

در سال‌های مختلف شرکت‌های مختلف با طراحی سینک‌های روکار در مدل‌های متنوع سعی کرده اند تا مدرنیته را نیز به این نوع سینک‌ها اضافه کنند تا افراد علاوه بر دیگر مزایا ظاهری مدرن و امروزی را نیز در آشپزخانه تجربه کنند. سینک‌های روکار دارای انواع مختلفی هستند که دارای ویژگی‌ها و کاربردهای فراوانی می‌باشند. یکی از تفاوت در انواع سینک‌های روکار تعداد و نوع لگن آن‎ها است. سینک های روکار می‌تواند دارای تک لگن، دو لگن و سه لگن باشند و از نظر عمق نیز می‌توانند کم عمق یا با عمق بیشتر باشند.

از دیگر تفاوت‌هایی که در انواع سینک‌های روکار مورد توجه قرار می‌گیرد، اندازه و عرض سینک است. سینک‌ها بسته به نوع دکوراسیون و عرض کابینت ها می‌توانند متغیر باشند. هر یک از شرکت‌های سازنده ابعاد خاصی را برای سینک‎‌های روکار خود ارائه می‌دهند. توجه به این نکته ضروری است که بهترین مدل سینک روکار، مدلی است که متناسب با کابینت‌ها و آشپزخانه شما باشد.

 

بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار

همانطور که اشاره شد، شرکت‌ها و مارک‌های مختلفی در زمینه ساخت سینک ظرفشویی روکار فعالیت می‌کنند. در این بخش به بهترین مارک‌های سینک ظرفشویی روکار و مزایای هر کدام می پردازیم.

 

سینک روکار اخوان جم

اخوان یکی از برندهای معروف و آشنا در زمینه تولید سینک های آشپزخانه است که از کیفیت خوبی برخوردار است.

بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار موجود در بازار ایران

اخوان جم به دلیل داشتن کیفیت مناسب در کارهای خود و همچنین استفاده از مواد مقاوم و با دوام دوستدار طبیعت، توانسته است به مدت 50 سال یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای تولید سینک ظرفشویی باشد. این برند تولیدکننده 700 مدل سینک با سلیقه ایرانی است و به همین دلیل از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این شرکت دارای خدمات پس از فروش و ضمانت 10 ساله است که کیفیت محصولات این شرکت را برای مشتریان آشکار می‌کند.  سینک روکار اخوان را می‌توان بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار دانست که با گواهینامه‌ها و استانداردهای مختلف توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد.

سینک روکار استیل البرز

استیل البرز از دیگر برندهای آشنا و معتبر در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است که توانسته است با کیفیت بالا و قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کند. این برند تولید کننده سینک های روکار با کیفیت و با دوام است که با ضمانت بازگشت و دیگر خدمات ویژه خیال مشتریان را از بابت خریدی مناسب راحت می‌کند.

بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار موجود در بازار ایران

سینک روکار ایلیا استیل

سینک‌های ظرفشویی ایلیا استیل با کیفیت و طرح‌های متنوعی که دارد، توانسته است به خوبی جایگاه خود را در میان دیگر برندهای ایرانی باز کند. این برند مواد اولیه و قطعات محصولات خود را از آمریکا و اروپا وارد می‌کند. از نقاط قوت سینک‌های ایلیا استیل می‌توان به عمق لگن های آن و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک سینک ظرفشویی روکار را معرفی کنیم. آگاهی از انواع برندها و مدل‌های مختلف سینک ظرفشویی باعث می‌شود تا بتوان خریدی مناسب تر داشت. امیدواریم که توانسته باشیم در انتخاب یک سینک ظرفشویی مناسب شما را راهنمایی کنیم. نظرات خود را درباره این مطلب با ما در میان بگذارید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: