افزایش آهنگ پیشرفت پروژه ملی ایجاد قطب سوم پتروشیمی در سواحل مکران
کد خبر: ۳۷۸۵۴۲
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
0
مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان گفت: افزایش آهنگ پیشرفت پروژه ملی ایجاد قطب سوم پتروشیمی در سواحل مکران، توسعه تجارت در ابعاد مختلف، پیشبرد سریع پروژه‌های پتروپالایشگاهی ۳۰۰ هزار بشکه‌ای نگین بندرعباس (نفت) و سیراف (میعانات گازی) از مهم‌ترین اولویت‌ها است.
توسعه طرح قطب سوم پتروشیمی در سواحل مکران
شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در جلسه‌ای که با حضور سید مجید ابن‌الرضا مدیرعامل ساتا و جمعی از معاونین وی، معاونین شستان و برخی مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه شستان برگزار شد، افشار بازیار به‌عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان منصوب شد.

در ابتدای جلسه مدیرعامل ساتا با تشکر از علی صنعتگر ماهانی در دوره سرپرستی شستان، بر اهمیت جایگاه نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی هر سازمان و هموارکننده راه دشوار رسیدن به قله سعادت، تاکید کرد و در ادامه بر، توسعه فرهنگ شایستگی در شناسایی و انتخاب نیروی انسانی خلاق، ارزشمند و هوشمند برای دوره‌های بحرانی را از اهداف مهم ساتا برشمرند.

افشار بازیار مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان نیز با تشکر از حسن اعتماد در سپردن این مسئولیت مهم، از زحمات و اقدامات مدیران عامل پیشین تقدیر و به بیان اولویت‌های کاری در دوره جدید پرداخت.

وی اولویت‌های کاری خود را به سرانجام رساندن فرآیند بورسی‌سازی، اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری، ورود به زنجیره ارزش محصولات پلیمری و معدنی، افزایش آهنگ پیشرفت پروژه ملی ایجاد قطب سوم پتروشیمی در سواحل مکران (چابهار)، توسعه تجارت در ابعاد مختلف، پیشبرد صحیح، مطمئن و سریع پروژه‌های پتروپالایشگاهی ۳۰۰ هزار بشکه‌ای نگین بندرعباس (نفت) و سیراف (میعانات گازی)، حضور در حوزه آب و انرژی با مجموعه­ای از پروژه‌های قابل اجرا با نسبت ریسک و بازدهی معقول، ساماندهی چرخه تامین مالی پروژه‌ها و تشکیل گروه مالی تخصصی را از اهم اقداماتی دانست که باید توسط شستان انجام گیرد.

افشار بازیار دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسی صنایع تا مقطع دکتری و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر است. معاونت اقتصادی و نمایندگی وزارت دفاع در کمیسیون‌های اقتصادی دولت، عضویت در کارگروه ادغام بانک‌ها، ریاست و عضویت در هیات مدیره برخی شرکت‌های پتروشیمی، آب و برق، صنعتی، معدنی و عمرانی از دیگر سوابق حرفه‌ای مدیرعامل جدید شستان است.

بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان در حال حاضر به‌عنوان یک شرکت چندرشته‌ای (هلدینگ) در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی، علی‌الخصوص صنعت پتروشیمی فعال است. شرکت‌های پتروشیمی بوشهر، پتروشیمی مرجان، مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، پلیمر آریاساسول و پروژه ساخت قطب سوم صنعت پتروشیمی کشور (شهرک پتروشیمی مکران) و زیرساخت‌های موردنیاز در منطقه آزاد چابهار بخشی از شرکت‌ها و فعالیت‌های تخصصی شستان در صنعت پتروشیمی هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: