برق تولید ۵ میلیون تن سیمان در ماه تامین می‌شود
کد خبر: ۳۷۸۵۹۴
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
0
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: مدیریت مصرف برق با اولویت تامین انرژی برای تولید ۵ میلیون تن کلینکر و سیمان در ماه انجام می‌شود.
مدیریت تولید در کنار مدیریت مصرف
عبدالرضا شیخان با اشاره به مسئله تامین برق فصل تابستان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به منظور حل مسائل تامین انرژی فصل گرم، شب گذشته جلسه‌ای در وزارت نیرو بین اعضای صنعت برق و انجمن کارفرمایان صنعت سیمان برگزار شد.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به روابط مثبت وزارت نیرو و صنعت سیمان گفت: یکی از مهمترین محور‌های مورد تاکید طرفین در این جلسه، مدیریت مصرف برق با اولویت تامین ۵ میلیون تن کلینکر و سیمان در ماه بود.

برگزاری جلسات کارشناسی مدیران عامل کارخانه سیمان و صنعت برق

شیخان در تشریح جزئیات محور‌های جلسه شب گذشته گفت: انجمن سیمان موظف شد، با هماهنگی وزارت نیرو و مدیران عامل کارخانه‌های سیمان جهت مدیریت تولید در هر منطقه اقدام کند.

وی ادامه داد: در این راستا برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مدیران شرکت‌های برق منطقه‌ای و مدیران عامل کارخانه‌های سیمان تحت پوشش هر منطقه در دستور کار است.

هیچ التهابی از سمت عرضه متوجه بازار سیمان نیست

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره ه نتایج هماهنگی صنعت سیمان و صنعت برق گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته، مدیریت بازار در دستور کار است و بازار این کالای استراتژیک با هیچ التهابی از سمت عرضه مواجه نخواهد شد.

شیخان در پایان گفت: معنای این هماهنگی آن است که انرژی برق لازم برای حفظ تولید سیمان و مدیریت بازار در برنامه مدیریت مصرف این کالا گنجانده شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: