April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۶۰۰
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال فولاد هرمزگان در مسابقات ساحلی کارگران در ایتالیا گفت: موفقیت ورزشی کارگران موجب شور و نشاط اجتماعی می‌شود.
وزیر کار: موفقیت ورزشی کارگران موجب شور و نشاط اجتماعی می‌شود
«حجت‌الله عبدالملکی» در جمع اعضای تیم فوتبال فولاد هرمزگان با تبریک قهرمانی این تیم در مسابقات ساحلی کارگران در ایتالیا اظهار داشت: موفقیت شما در ادامه موفقیت‌های ورزشی کارگران کشور موجبات شور و نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند و این یک دستاورد مهم برای ورزش کارگری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ورود تیم فولاد هرمزگان از مسابقات ساحلی کارگران در ایتالیا از اعضای این تیم در دفتر خود استقبال کرد و افزود: عرض خداقوت و تبریک به شما ورزشکاران که با موفقیت‌های خود و تلاش و پشتکار، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را به جامعه بزرگ کارگری منتقل می‌کنید.

در این مراسم که «سیدعلی موسوی جم» مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و «محمد چکشیان» معاون فرهنگی اجتماعی وزارت نیز حضور داشتند، یکی از ورزشکاران مدال خود را به نمایندگی از سایر اعضای تیم به دکتر عبدالملکی اهداء کرد.

تیم فوتبال فولاد هرمزگان در مسابقات بین‌المللی ساحلی کارگران که با حضور ۶ تیم از ۴ کشور جهان در پروجای ایتالیا برگزار شد، عنوان نخست را کسب کرد و بامداد امروز (دوشنبه) با استقبال مدیرکل ورزش کارگران از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور وارد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: