کد خبر: ۳۷۸۷۶۱
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
0
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد امروز شاهد وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود و از روز دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.
پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در اکثر نقاط کشور
براساس اعلام این سازمان امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتقاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ و در استان خوزستان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شده و شمال شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز را درگیر خواهد کرد.

همچنین روز‌های پنجشنبه تا یکشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق (به ویژه منطقه زابل) جنوب شرق و دامنه‌های البرز شرقی و روز دوشنبه در اغلب نقاط کشور افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

همچنین روز‌های پنجشنبه و جمعه، خلیج فارس و روز‌های پنجشنبه تا یکشنبه شرق دریای عمان مواج است.

در تهران نیز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دما در تهران ۳۶ درجه و کمترین دما ۲۴ درجه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: