April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
افت معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه؛
کد خبر: ۳۷۸۷۹۳
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴ هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۱۰۴ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۸ درصدی داشته است.
بهبود نسبی معاملات بورس
در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس افزایش یافت و میانگین روزانه آن ۳۳۴ میلیارد تومان بیشتر از هفته پیشین بود.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس ۴ هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۱۰۴ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۸ درصدی داشته است. کمترین رقم ارزش معاملات خرد به روز چهارشنبه برمی‌گردد که ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۵۰۳ میلیارد تومان بود و بیشترین رقم هفته نیز در روز دوشنبه ثبت شد که به رقم ۵ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان بالغ شد.

در هفته اخیر میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۱۶ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان بود و به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۴۳ درصد بود.

جدول معاملات
در این هفته شستا صدرنشین جدول معاملات بود و به استثنای روز سه‌شنبه در باقی روز‌های هفته بیشترین حجم معاملات بازار سهام را داشت. روز سه‌شنبه بیشترین حجم معاملات به خگستر تعلق داشت.

روز شنبه نماد‌های فسازان، خگستر و وآذر بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، خودرو و خگستر بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. روز‌های یکشنبه و دوشنبه شپنا بیشترین ارزش معاملات و شستا بیشترین حجم معاملات را داشتند. روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد‌های فخوز، حگستر و شپنا تعلق داشت.

روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به وبملت، خزامیا و سآبیک اختصاص داشت و شستا، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

ارزش معاملات ثانویه اوراق بدهی
در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات اوراق بدهی افت داشت و سهم اوراق از معاملات بازار سهام کاهش یافت. میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه در هفته اخیر ۱۶ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین کاهش ۶۸ درصدی داشته است. این هفته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۴۳ درصد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: