کد خبر: ۳۷۸۹۵۸
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
0
توسعه‌دهنده‌ای به‌نام ایان کین از بریدگی بالای نمایشگر مک بوک، به‌عنوان میانبری برای استفاده از AirDrop استفاده کرده است تا بتوان فایل‌ها را آسان‌تر انتقال داد.
یک توسعه‌دهنده به‌کمک بریدگی مک‌بوک پرو، ارسال فایل با AirDrop را آسان‌تر کرد
بیشتر کاربران، کم‌وبیش با بریدگی نمایشگر آیفون کنار آمده‌اند و به آن عادت دارند. این بریدگی اولین‌بار سال ۲۰۱۷ با معرفی آیفون X ارائه شد که در آن زمان بحث‌های زیادی میان افراد ایجاد کرد. اکنون وقتی صحبت از بریدگی نمایشگر مک‌بوک پرو به‌میان آید، فقط آخرین مدل‌های این لپ‌تاپ است که از آن بهره می‌برد. ایان کین، درحال توسعه‌ی اپلیکیشنی است که می‌تواند بریدگی مک‌بوک پرو را بسیار کاربردی جلوه دهد. درواقع او قصد دارد از این ویژگی برای ارسال آسان‌تر فایل‌ها ازطریق AirDrop بهره ببرد.

به گزارش ورج، ایان کین در ویدیویی که در توییتر خود به‌اشتراک گذاشته، نشان می‌دهد این برنامه چگونه می‌تواند زمانی‌که کاربر درحال کشیدن فایل‌های سازگار با AirDrop است، چشمک بزند. ایده این است که پس از کشیدن فایل‌ها، بتوان آن‌ها روی ناحیه‌ی بریدگی رها کرد. در این مرحله، پنجره‌ی اشتراک‌گذاری سنتی AirDrop باز خواهد شد و دستگاه‌هایی را نشان خواهد داد که می‌توان فایل‌ها را به آن‌ها ارسال کرد. این ویژگی در مقایسه با رویکرد رسمی اپل، میان‌بری ساده محسوب می‌شود؛ روشی که معمولاً شامل باز کردن یک فایل و پیمایش به منوی اشتراک‌گذاری آن، سپس کلیک روی فایل یا رفتن به بخش اختصاصی AirDriop در Finder است.

اپلیکیشن کین هنوز به‌صورت رسمی دردسترس نیست، اما این توسعه‌دهنده اعلام کرده که در روز‌های آینده، نسخه‌ی محدود اولیه‌ی آن را در TestFlight ارائه خواهد داد. اگرچه این اپلیکیشن برای کار روی مک‌بوک‌های مجهز به بریدگی طراحی شده، اما براساس اعلام توسعه‌دهنده‌ی آن، با سایر مدل‌های بدون ناچ نیز سازگار است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: