پورکیانی در گردهمایی مدیران و روسای شعب اعلام کرد:
کد خبر: ۳۷۹۰۶۵
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
0
میزان حق بیمه تولیدی بیمه البرز در سال ۱۴۰۰، پنجاه و هشت درصد رشد داشت و از مبلغ ۴۳ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به ۶۸ هزار میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافت.
رشد ۵۸ درصدی میزان حق بیمه تولیدی بیمه البرز
محسن پورکیانی، مدیرعامل شرکت بیمه البرز در گردهمایی مدیران و روسای شعب این شرکت، گفت: در سال گذشته با وجود اتفاقات ناگوار همچون شیوع ویروس کرونا، تشدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا و در پی آن نوسانات بازار سرمایه که هر یک از این اتفاقات به تنهایی می‌توانست شرکت را در رسیدن به اهدافش دچار مشکل کند، بیمه البرز به لحاظ سودآوری در بین شرکت‌های بیمه بالاترین سوددهی را داشت.

وی تاکید کرد: برند بیمه البرز با قدمت ۶۳ ساله و محبوبیت و خوشنامی که در صنعت بیمه کشور دارد باید رهبری شرکت‌های بیمه خصوصی را برعهده بگیرد که این امر با افزایش سهم سود بازار رخ خواهد داد.

وی افزود: برای دست یابی به این هدف باید چابک باشیم و بتوانیم در خودکارسازی فرآیند دیجیتال و ارایه محصولات جدید دیجیتالی چابک عمل کنیم. همچنی باید نوآور باشیم و سهم فروش محصولات جدید بیمه‌ای و طرح‌های نوین بیمه‌ای را افزایش دهیم.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز همچنین بر رعایت اصل مشتری مداری تاکید کرد و گفت: شرکت‌های بیمه باید هم در هنگام صدور بیمه نامه و هم در هنگام پرداخت خسارت مشتری مدار باشند چرا که افزایش رضایت مشتری به افزایش وفاداری مشتری و در نهایت موفقیت شرکت بیمه می‌انجامد. ما باید در هنگام پرداخت خسارت بهترین خدمات را به بیمه گزاران و شبکه فروش ارایه دهیم.

وی افزود: در راستای اصل مشتری مداری، بیمه البرز نظام پاسخگویی سریع و صحیح را پایه گذاری کرده و با راه اندازی مرکز ارتباط مردمی با شماره تلفن ۱۵۷۴ آماده پاسخگویی به تمام ذی نفعان شرکت است.

پورکیانی با تاکید بر این که اولین گام در توانگری، مدیریت ریسک در بخش بیمه گری است، اظهار داشت: یک شرکت بیمه برای اینکه بتواند نقش رهبری را در صنعت بیمه کشور ایفا کند باید توانگر باشد و توانگری در گرو داشتن نیروی انسانی توانمند، سودآوری پایدار و افزایش بازده سرمایه گذاری‌ها است.

مدیرعامل بیمه البرز شفافیت و توسعه دیجیتال، مدیریت بهینه منابع انسانی و مالی و بهبود فرآیند‌های فروش را به عنوان برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۱ برشمرد و گفت: در همین راستا، توسعه دیجیتال، افزایش چابکی سازمان، توجه به خلاقیت و نوآوری، ایجاد رویه اثربخشی ارزیابی عملکرد در پرداخت، بهبود و ارتقای زیرساخت‌های سخت افزاری و ارتباطی، افزایش فروش بیمه‌ای خرد و جهش تولید حق بیمه در دستور کار سال جاری بیمه البرز قرار گرفته است.

مجید علی پناهی، رییس هیات مدیره بیمه البرز نیز در این گردهمایی، اعلام کرد: سال گذشته بیمه البرز خوشبختانه عملکرد و رشد خوبی داشت و دلیل آن بهره مندی بیمه البرز از نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای و برنامه ریزی جامع از سوی هیات مدیره با تمرکز بر فروش بیمه نامه‌های مانده محور بود.

وی بر فروش بیمه‌های خرد تاکید کرد و گفت: بیمه البرز اگر سالیان طولانی توانگر و ماندگار است به خاطر تکریم ارباب رجوع است و این سیاست باید همچنان سرلوحه فعالیت ما باشد. در این بین باید شبکه فروش را هم تکریم کنیم چرا که در خط مقدم فروش هستند و باید توجه ویژه به آن‌ها داشت.

وی همچنین بر اصل جانشین پروری تاکید کرد و گفت: بهره مندی بیمه البرز از نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای طی سالیان طولانی که زبانزد صنعت بیمه هستند به دلیل رعایت اصل جانشین پروری از سوی کارکنان بیمه البرز به ویژه مدیران و روسای شعب است چرا که کارکنان پیش از بازنشستگی با اموزش‌های لازم جانشینان متخصص و حرفه‌ای تربیت می‌کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی، رفاقت، تفاهم و هم افزایی تمام کارکنان، برنامه‌های سال جاری بیمه البرزمحقق شود.

این گزارش حاکی است، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرزبا حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای سراسر کشو این شرکت در روز‌های پایانی خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: