مهندس مجید بهزادپور که در جمع مدیران روابط عمومی صنعت
بیمه سخن میگفت، با اعلام این مطلب افزود: جاماندن از سرعت تحولات، یک آسیب جدی به شمار میرود و روابط عمومیها باید با درک دقیق از فضای کسب و کار و بهره مندی از فناوریهای نوین ارتباطی جلوتر از دستگاهها و سازمانهای خود حرکت کنند.
وی با ابراز خرسندی از انسجام روابط عمومیهای صنعت بیمه، از عملکرد شورای هماهنگی تقدیر کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی با برشمردن آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در حوزههای گوناگون بر تقویت رویکردهای آموزشی و اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: شناخت کامل از قابلیتهای خدمات و تنوع محصولات بیمهای سبب میشود که مردم با اطمینان خاطر بیشتر ریسکهای خود را به این صنعت بسپارند.
مهندس بهزادپور افزود: کلید موفقیت صنعت بیمه در دست روابط عمومی هاست و بنابراین تکالیف این مجموعه باید با چشم انداز توسعهای و چالشهای خرد و کلان صنعت بیمه هماهنگی داشته باشد.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دوباره سالروز تاسیس بیمه مرکزی، افکار عمومی را تشنه دریافت اطلاعات سالم و صحیح دانست و اظهار داشت: کسب سرمایه بزرگ اعتماد عمومی در گرو ارائه اخبار و آمار شفاف است و جذب اعتماد همگانی از ماموریتهای جدی روابط عمومیها به شمار میآید.
وی بر لزوم بازیابی جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: روابط عمومیها در کنار امر اطلاع رسانی و فرهنگسازی باید در خط مقدم حمایت از مخاطبان و بیمه گذاران فعالیت کنند تا ضریب دسترسی به اطلاعات و قدرت انتخاب آنان افزایش یابد.
مهندس بهزادپور، عملکرد قدرتمند و پویایی صنعت بیمه را پیش نیاز کسب اعتماد مسئولان عنوان کرد و گفت: فرایند توسعه اقتصادی در کشور از مسیر گسترش بیمههای بازرگانی میگذرد که تقویت تعاملات فراسازمانی را بیش از پیش یادآور میسازد.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با قدردانی از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دستگاه ناظر و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه با اهدای لوح از آنان تقدیر کرد.