April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۱۲۵
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
شنیده‌ها حاکی است نوید محمدزاده و همسرش بخاطر حواشی جشنواره کن امسال، ممنوع‌الکار شده‌اند.
نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع‌الکار شدند!
ممنوعیت فعالیت هنری نوید محمدزاده و فرشته حسینی از بازیگران سینمای ایران، خبری است که از دیروز در محافل سینمایی به گوش می‌رسد.

برخی منابع، خبر ممنوع از کار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی همسر افغان‌تبار او را به دلیل رفتار دور از شان و خارج از عرف این دو بازیگر در جریان فرش قرمز فیلم “برادران لیلا” در فستیوال کن را مخابره کرده‌اند. هنوز مقام‌های رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

شنیده‌ها حاکی است دوسال ممنوع‌الکاری و بالطبع ممنوع‌التصویری این دو بازیگر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید شده است.

در جریان حضور فیلم “برادران لیلا” در کن و رفتار این دو هنرپیشه، موجی از انتقاد به راه افتاد. دسته‌ای از منتقدان را افراد مذهبی و متدین تشکیل می‌دادند که نسبت به عدم رعایت شئون و عرف جامعه ایرانی معترض بودند، اما در این میان نیز انتقاد گسترده‌ای از سوی مردم در شبکه‌های اجتماعی به دلیل معاشقه این دو همزمان با حادثه برج متروپل و عزاداری مردم آبادان به راه افتاد که گویا تبعات آن به ممنوع از کار شدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی منجر شده است.

در روز‌های گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از برخورد تنبیهی با سلبریتی‌هایی که در خارج از کشور از خطوط قرمز عبور کنند خبر داده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: