April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۱۹۳
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
0
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۷۷ کیلومتر راه روستایی و فرعی و شریانی، سه پل و طرح حذف سه نقطه پرتصادف جاده‌ای استان که آماده بهره برداری شده بود، امروز در قالب بیست و ششمین سفر استانی دولت، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
وزیر راه و شهرسازی ۷۷ کیلومتر راه خراسان شمالی را افتتاح کرد
جعفر شهامت روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌های بخش راه، یکهزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۴۰ کیلومتر راه روستایی با ۷۳۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته و آسفالت شده و در محور‌های فرعی استان نیز ۳۰ کیلومتر راه با صرف ۱۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی و روکش راه شریانی بجنورد - شیروان به طول هفت کیلومتر و ۶۲ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌هایی است که امروز با دستور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

شهامت با اشاره به افتتاح سه دستگاه پل با ۹۵ میلیارد ریال اعتبار در محور‌های روستایی استان گفت: پل کلاته یاور در بجنورد با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، پل شوق آباد در شیروان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و پل شوقان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر کاروان دولت به استان با حضور مسوولان وزارت راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی درباره حذف سه نقطه پرتصادف از راه‌های استان با ضرف ۶۷ میلیارد ریال اعتبار، گفت: یک نقطه پرتصادف در محدوده سیساب بجنورد با رفع نواقص و ایراد‌ها ایمن سازی شد که در این زمینه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد، ناحیه پرتصادف عشق آباد شهرستان مانه و سملقان با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و نقطه پرتصادف مسیر شوقان در جاجرم نیز با هفت میلیارد ریال اعتبار برچیده شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستا‌ها سکونت دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: