کد خبر: ۳۷۹۲۰۴
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
0
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: اصلاح نظام بانکی با سه محور اصلی اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی، اصلاح رابطه بانک‌ها با بانک مرکزی و اصلاح رابطه بانک‌ها با مردم آغاز شده و با قوت ادامه خواهد یافت.
ارائه گزارش ساماندهی نظام بانکی و موسسات اعتباری با عملکرد ناسالم
«مصطفی قمری وفا» مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: "بانک مرکزی گزارش سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود برای ساماندهی نظام بانکی و ساماندهی مؤسسات اعتباری دارای عملکرد ناسالم و غیرسازنده را در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه کرد.

وی افزود: اجرای این مهم به ویژه با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور، از اولویت‌های جدی بانک مرکزی است. به گفته قمری وفا: اصلاح نظام بانکی با سه محور اصلی اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی، اصلاح رابطه بانک‌ها با بانک مرکزی و اصلاح رابطه بانک‌ها با مردم آغاز شده و با قوت ادامه خواهد یافت. تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان در دستور کار بانک مرکزی است. "
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: