کد خبر: ۳۷۹۲۹۲
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
0
رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران نمایشگاه مینی مالیسم و کانسپچوال آرت را یک فرصت برای محققان هنر می‌داند.
فرصت مطالعاتی برای پژوهشگران هنر در موزه هنرهای معاصر تهران
عبادرضا اسلامی رئیس موزه هنر‌های معاصر تهران درباره نمایشگاه مینی مالیسم و کانسپچوال آرت در این موزه گفت: نمایشگاه جنبش‌هایی که در میانه قرن بیستم بروز و ظهور کردند و تعاریفی که در عرصه هنر سنتی داشتیم را پشت پا می‌گذارد و با نگاهی جدید کار می‌کند.

به گفته او این نمایشگاه که روز سه شنبه با حضور هنرمندان و اهالی تجسمی در موزه هنر‌های معاصر تهران افتتاح شد، می‌تواند فرصت مطالعاتی برای پژوهشگران باشد. ضمن اینکه با این نمایشگاه، بخشی از آثار گنجینه در اختیار محققان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

اسلامی می‌گوید برنامه‌های از پیش تعیین شده برای گالری‌های موزه بر قوت خود پایدار است و فضا برای حرف‌های جدید مهیا شده است که بررسی مکتب قهوه خانه تا سقاخانه یکی از این برنامه هاست.

به گفته این مدیر موزه، کار‌های آماده سازی شناسنامه آثار گنجینه در سایت مخصوص و همچنین مرمت و بازسازی موزه همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: