April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۳۳۶
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
انتشار تصاویر بازاریابی گوشی هوشمند Nova ۱۰ Pro هواوی پیش از مراسم رونمایی این محصول که قرار است ۱۳ تیر برگزار شود، برخی ویژگی‌های آن ازجمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه و مشخصات ظاهر آن را فاش کرد.
تصاویر گوشی Nova ۱۰ Pro هواوی پیش از رونمایی رسمی فاش شد
هواوی خود را برای معرفی Nova ۱۰ Pro آماده می‌کند؛ گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود از نمایشگر ۶٫۷ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. گفته می‌شود این دستگاه درمجموع به پنج دوربین مجهز خواهد بود که سه دوربین در بخش پشتی و دوتای دیگر در جلوی آن تعبیه خواهد شد. طبق گزارش‌های قبلی، هواوی در تاریخ چهارم جولای (۱۳ تیر ۱۴۰۱) از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش NotebookCheck، با گذشت ۹ ماه از معرفی سری Nova ۹، اکنون جزئیات مربوط به جانشین این دستگاه دردسترس قرار گرفته است. اگرچه زمان زیادی از معرفی Nova ۹ SE و Nova ۹ SE ۵G نمی‌گذرد و درحال‌حاضر همه‌ی مشخصات Nova ۱۰ Pro فاش نشده، اما رندر‌های بازاریابی و برخی ویژگی‌های آن دردسترس قرار گرفته است.

از یک‌طرف Onleaks و ۹۱Mobles رندر‌های مبتنی‌بر CAD و ابعاد Nova ۱۰ Pro را به‌اشتراک گذاشته‌اند. براساس اطلاعات این دو منبع، ابعاد گوشی موردبحث ۱۶۴٫۳ در ۷۳٫۶ در ۸٫۱ میلی‌متر خواهد بود که تقریباً با Nova ۹ Pro یکسان است. گفته می‌شود وزن Nova ۱۰ Pro معادل ۱۸۶ گرم خواهد بود که از این‌نظر نیز با Nova ۹ Pro یکسان است. از سوی دیگر، TechGeeks تصاویر بازاریابی رسمی این گوشی را در ویبو به‌اشتراک گذاشته و این تصاویر نه‌تن‌ها صحت رندر‌های CAD قبلی را تأیید می‌کنند، بلکه برخی از ویژگی‌های دیگر این محصول را نیز ارائه می‌دهند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

علاوه‌براین، Nova ۱۰ Pro فاقد دوربین پریسکوپی است و تعداد دوربین‌های پشتی آن نسبت به مدل قبلی‌اش، کمتر خواهد بود. با فرض اینکه این گوشی همچنان دنباله‌رو Nova ۹ Pro باشد، انتظار داریم درکنار دوربین اصلی آن شاهد یک دوربین اولتراواید و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو یا تشخیص عمق میدان باشیم. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد هواوی در Nova ۱۰ Pro همچنان از دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد.

DigitalChatStation نیز اعلام کرده نمایشگر Nova ۱۰ Pro از وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره خواهد برد و همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon ۷۷۸G ۴G اشاره کرد. این افشاگر مدعی شده گوشی مورد اشاره از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. هواوی تا این لحظه تأیید کرده است که سری Nova ۱۰ در تاریخ چهارم جولای رونمایی خواهند شد. این شرکت معمولاً محصولات جدید خود را ابتدا در چین و سپس در بازار‌های دیگر عرضه می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: