April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۴۰۴
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
همزمان با دهه تولید و تجارت، مجتمع فاز یک شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه با حضور دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در زاهدان افتتاح شد.
مجتمع فاز یک شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه افتتاح شد
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه به خبرنگاران اظهارداشت: به لطف الهی با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران سال گذشته بیشترین کمک‌ها به سیستان و بلوچستان انجام شده که با توجه به لیاقت و ظرفیت‌های موجود در این استان این کمک‌ها لازم بوده است.

رضا رحیمی گفت: تاکنون ۸۴ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به شعار سال و دستورات رهبر معظم انقلاب با هدف رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فن آوری، واحد‌هایی ایجاد شده تا با واگذاری آن‌ها به این شرکت‌ها شاهد تحول عظیمی باشیم.

۲ هزار واحد راکد در کشور امسال فعال می‌شوند

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان کرد: در تلاشیم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال ۲ هزار واحد راکد در کل کشور فعال شوند.

وی گفت: هم اینک ۲۸ شهرک صنعتی در سیستان و بلوچستان فعال هستند بگونه‌ای که قبل از انقلاب هیچ شهرک صنعتی در این استان وجود نداشته است و این مهم نتیجه تلاش‌های بخش دولتی و خصوصی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: با توجه به تنش‌های مهم آبی، توانستیم قریب به ۲۵ لیتر بر ثانیه پساب شهر زاهدان را به شهرک صنعتی زاهدان‌میرجاوه منتقل و مشکلات شرکت‌های تولیدی را حل کنیم.

علیرضا راشکی گفت: امروز ۱۵ واحد سوله کارگاهی دانش بنیان با مساحت سه هزارو ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ هزار میلیون ریال در مدت زمان ۱۵ ماه در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

وی با تشریح برنامه‌های سفر معاون شهرک‌های صنعتی ایران افزود: معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین از ۲ واحد آرمین لوله شرق که محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپلین با ظرفیت تولید سالانه هشت هزار تن تولید می‌کند و واحد سجاد یکتا آریا که انواع ماست، شیر و دوغ پاستوریزه با ظرفیت تولید سالانه پنج هزار و ۶۰۰ تن تولید دارد، بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارخانه سجاد یکتا آریا امروز خط تولید پنیر را نیز افتتاح کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: