April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۵۳۸
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
رئیس رسانه ملی در دیدار با وزیر اطلاع‌رسانی سوریه خواستار ثبت جلوه‌های مقاومت در جنگ جهانی نیابتی گروه‌های تروریستی در سوریه شد.
ایران و سوریه کنار یکدیگر در خط مقدم ایستاده‌اند
پیمان جبلی رئیس رسانه ملی گفت: تولید آثار فاخر تلویزیونی اعم از سریال؛ مستند یا فیلم برای ثبت حماسه‌های رزمندگان مقاومت در دهه اخیر در جنگ سوریه اهمیت بسیاری دارد و با اقدام خلاق اصحاب رسانه از تحریف حقایق و وقایع به دست دشمنان جلوگیری خواهد شد.

به گفته جبلی در میدان نبرد؛ رزمندگان مقاومت حماسه آفریدند و پیروزی به نفع کشور‌های محور مقاومت رقم خورد، حالا جنگ رسانه و روایت‌ها به شدت ادامه دارد که در جنگ کنونی هم ایران و سوریه در کنار یکدیگر در خط مقدم ایستاده اند.

در این دیدار همچنین بطرس حلاق، از حمایت‌های بی شائبه جمهوری اسلامی ایران در طول جنگ تحمیلی علیه سوریه و به ویژه در حوزه رسانه قدردانی کرد و گفت: مزدوران به زباله دان تاریخ می‌روند؛ اما هم پیمانی تهران و دمشق در تاریخ ماندگار است، چرا که در دفاع از حقوق، استقلال و حاکمیت خود در کنار یکدیگر ایستاده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: