April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۵۵۴
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
سری ۱۲ S شامل شیائومی ۱۲S و ۱۲S پرو و ۱۲S اولترا خواهد بود و موضوع اصلی رویداد پیش رو به همکاری با لایکا مربوط می‌شود.
سری شیائومی ۱۲S رسماً در تاریخ ۱۳ تیر رونمایی می‌شود
پس از انتشار شایعات مختلف طی ماه ها‌ی گذشته، غول فناوری چین بالأخره به‌طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۳ تیر ۱۴۰۱) از گوشی‌های سری ۱۲S شامل شیائومی ۱۲S و ۱۲S پرو و ۱۲S اولترا رونمایی خواهد کرد.

تیزر تبلیغاتی سری شیائومی ۱۲S

شیائومی همچنین همکاری خود با لایکا را برای دوربین‌های سری ۱۲S تأیید کرد. با ارزیابی براساس تصویر فاش‌شده از سری ۱۲S، حدس زده می‌شود که اولین گوشی از سمت راست با پنل پشتی سفید رنگ ۱۲S است، درحالی‌که گوشی وسط شاید ۱۲S Pro و گوشی سمت چپ با فریم فلزی طلایی و پنل چرم سبز رنگ، ۱۲S Ultra باشد.

شیائومی هنوز جزئیات دقیق گوشی‌های هوشمند سری ۱۲S را اعلام نکرده است؛ اما بنا به گفته‌ی شرکت، ۱۲S پرچم‌دار رده‌بالا در ابعادی کوچک است؛ درحالی‌که ۱۲S پرو با ابعادی استاندارد پرچم‌دار جدید ۲۰۲۲ محسوب خواهد شد و از ۱۲S Ultra به‌عنوان «ارتقای تصویربرداری موبایل در پرچم‌داری جدید» تبلیغ می‌شود.

شیائومی ظاهراً اولین تولیدکننده‌ای خواهد بود که گوشی هوشمندی مجهز به Snapdragon ۸+ Gen ۱ کوالکام را ارائه می‌دهد. باوجوداین، ایسوس روز بعد گوشی گیمینگ ROG Phone ۶ را با تراشه مذکور معرفی خواهد کرد.

گلکسی A۲۳، ۵G سامسونگ احتمالاً با تراشه Snapdragon ۶۹۵ و اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد
مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲T منتشر شد؛ Snapdragon ۸+ Gen ۱ و شارژ ۱۲۰ واتی
تماشا کنید: حسگر اثر انگشت پیکسل ۶a حتی از مدل پیکسل ۶ پرو نیز عملکرد بهتری دارد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: