ابراهیم نوروزی دستگردی، مدیر امور شعب و استانها با تشریح سیاستها و برنامههای شرکت، بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، شناسایی و استفاده از پتانسیلهای بیمهای استان ها، ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و نیز بازاریابی برای توسعه فروش تاکید کرد.
نوروزی ادامه داد: هم اکنون در شش استان شعبه نداریم که بسته به خدماتی که به
بیمه گذاران میدهیم، نیازسنجی صورت خواهد گرفت و باجههایی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.
وی در ادامه به دیجیتالی شدن شعب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آنکه هنوز زیرساختهای لازم برای این کار وجود ندارد، نمیتوان شعاری از مزایای آن سخن گفت و مطلوب است تا به صورت عملیاتی، فعالیت برای آن صورت پذیرد که این مهم، مستلزم زمان برای ایجاد زیرساختهای فنی و نیز فرهنگسازی در بین مردم برای ورود به یک فضای تحولی دارد.
روابط عمومی بیمه تعاون