کد خبر: ۳۷۹۶۶۸
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
0
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله‌گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری ۴۰ سرشاخه اصلی معاملات فردایی
سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: در مدت یک ماه اخیر تعداد یک میلیون و ۶۰۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است.

وی افزود: به عنوان مثال می‌توان به ۲۱۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع بلور‌های خارجی اشاره کرد که در بسته بندی و جعبه‌های ایران وارد کشور شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین یک کامیون-خاور کشف شده است که بارش چمدان‌های خارجی بوده و در شهر‌های جنوبی بارگیری شده است، اما به دلیل اینکه بتواند از چشمان پلیس دور بماند روی چمدان‌ها را علوفه دام بار زده اند.

بهرامی خاطرنشان کرد: معاملات فردایی معاملات غیرمجازی است، این معاملات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند.

وی با بیان اینکه این معاملات تحت نظر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است، گفت: افرادی که وارد این بازار می‌شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماهه اخیر با کار‌های اطلاعاتی و هدفمندی که انجام شده است تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

بهرامی تصریح کرد: همچنین کانال‌های قیمت گذار فردایی هم رصد شده است که تعداد ۱۱ کانال قیمت گذار فردایی شناسایی و مسدود شده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: