April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۶۸۴
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی آتا به دلیل عدم رعایت نرخ مصوب شورای عالی هواپیمایی کشوری مندرج در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.
اخطار گران فروشی سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین داخلی
میراکبر رضوی اظهار داشت: براساس آخرین مصوبات شورای عالی هواپیمایی کشوری مندرج در پرتال انجمن شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر اعلام نرخ مصوب برای تمامی مسیر‌های داخلی، هیچ یک از ایرلاین‌ها حق افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارند و شرکت‌های هواپیمایی در صورت تخطی از مصوبات مذکور به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی افزود: با توجه اینکه شرکت هواپیمایی آتا در مسیر‌های تبریز و اهواز به افزایش نرخ بالاتر از مصوبه شورای عالی هواپیمایی اقدام کرده است لذا سازمان هواپیمایی کشوری به این شرکت نسبت به اصلاح قیمت‌ها ظرف روز جاری و استرداد پول اضافی دریافتی از مسافران اخطار داد.

رضوی تصریح کرد: در صورت عدم توجه به اخطار‌های صورت گرفته، سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به اعمال محدودیت‌های پروازی برای شرکت هواپیمایی آتا اقدام خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست در صورت عدم دریافت پول خود مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام و مدارک خود را در سامانه حقوق مسافر پرتال سازمان به نشانی www.caa.gov.ir بارگذاری کنند تا اقدامات لازم در این خصوص به عمل آید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: