کد خبر: ۳۷۹۷۶۱
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه عکس یا ویدئوهای اینستاگرام خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.
نحوه اشتراک‌گذاری رسانه‌های اینستاگرام با شبکه‌های اجتماعی دیگر
اگر کاربر اینستاگرام باشید ممکن است بخواهید تصاویر یا ویدئو‌های خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید. به همین منظور در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

به گزارش سایت The Verge، برای اشتراک‌گذاری عکس‌های اینستاگرام با سایر شبکه‌های اجتماعی، باید آن حساب‌ها را با صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی پیوند دهید. ابتدا به تنظیمات اینستاگرام خود رفته گزینه حساب را انتخاب کرده و بر روی اشتراک گذاری با سایر برنامه‌ها ضربه بزنید. در این مرحله حسابی که می‌خواهید پیوند دهید انتخاب و اطلاعات ورود خود را وارد کنید.

اینستاگرام

پس از انتخاب یک شبکه، از شما دعوت می‌شود که آن را به اینستاگرام پیوند دهید. عکس خود را در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. اکنون می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که وقتی عکس شما در اینستاگرام پست می‌شود، در سایر حساب‌های مجازی همچون توئیتر و فیسبوک نیز پست شود. علاوه بر این قابلیت، پس از ویرایش پست، می‌توانید انتخاب کنید که عکس یا ویدئوخود را در کدام شبکه به اشتراک بگذارید.

تنظیمات پیشرفته را در صفحه پست جدید انتخاب کنید، می‌توانید به طور خودکار تمام عکس‌های خود را در فیسبوک به اشتراک بگذارید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: