کد خبر: ۳۷۹۸۳۸
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
0
کوالکام جدیدترین ماژول RFFE خود را برای ارائه‌ی قابلیت اتصال به شبکه‌های ۵G و وای‌فای ۷ در نسل بعدی دستگاه‌هایی مثل گوشی‌های هوشمند، هدست‌های واقعیت مجازی و... معرفی کرد.
کوالکام جدیدترین ماژول RFFE خود را برای ارائه ۵G و وای‌فای ۷ در دستگاه‌های نسل بعد معرفی کرد
ماژول جدید RFFE کوالکام به این شرکت اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های ۵G و وای‌فای ۷ را در همه‌ی دستگاه‌های هوشمند نسل بعدی ارائه دهد. این شرکت درباره این موضوع توضیحاتی ارائه داده است که چگونه راهکار فرکانس رادیویی خود را به بهترین گزینه برای مودم‌های به‌روز تبدیل می‌کند.

این تراشه امکان دسترسی به شبکه‌های ۵G و وای‌فای ۷ را در دستگاه‌های خاص فراهم می‌کند و علاوه‌بر صرفه‌جویی در مصرف باتری، عملکرد بهتری ارائه خواهد داد. فناوری جدید کوالکام با گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های اینترنت اشیاء و هدست‌های واقعیت مجازی و سیستم‌های خودرو‌های هوشمند نیز سازگار است.

کوالکام خود را پیشرو ماژول‌های RFFE گوشی‌های همراه نامیده است. این تراشه مسئول اتصال مدل به سایر اجزای دستگاه مثل آنتن است. شرکت مذکور محصولاتی را برای دستگاه‌هایی مثل رایانه‌های شخصی، گجت‌های پوشیدنی، هدست‌های واقعیت ترکیبی و گوشی‌های هوشمند آماده کرده و اکنون مدعی شده است که جدیدترین نسل ماژول RFFE آن می‌تواند در سیستم‌های خودرو‌های هوشمند و اینترنت اشیاء نیز به‌کار برده شود.

به‌گزارش Wccftech، ماژول‌های جدید RFFE کوالکام می‌تواند به اتصال دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند یا لپ‌تاپ‌های نسل بعدی به شبکه‌های ۵G و وای‌فای ۷ کمک کند که درنتیجه، باعث بهبود سرعت و عملکرد این دستگاه‌ها خواهد شد. همچنین، کوالکام ادعا کرده است که ماژول جدیدش با مودم‌های شخص ثالث جدیدتر و سایر قطعات سازگاری کامل دارد.

سازندگان دستگاه‌های هوشمند می‌توانند درکنار ماژول جدید RFFE کوالکام، از محصولاتی مثل FastConnect™ ۷۸۰۰ Wi-Fi ۷/Bluetooth و سیستم‌های ۵G Modem-RF این شرکت نیز استفاده کنند. علاوه‌براین، امکان استفاده از تراشه‌های وای‌فای و بلوتوث شخص ثالث به‌همراه این ماژول وجود دارد.

درحال‌حاضر، اولین سری از نسل جدید ماژول RFFE کوالکام در مرحله‌ی نمونه‌گیری برای مشتریان است. انتظار می‌رود دستگاه‌های تجاری مبتنی‌بر این تراشه‌ی جدید تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ معرفی شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: