April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۸۵۸
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
0
در بازار امروز یکشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۱ ترمز روند صعودی نرخ دلار کشیده شد. قیمت سکه هم ریزش کرد.
ترمز دلار کشیده شد
در بازار امروز یکشنبه ۱۲ تیر ماه ترمز روند صعودی نرخ دلار کشیده شد. بازار امروز با تزریق عرضه همراه بود. قیمت دلار در تهران یک کانال پایین آمد و تقریبا ۸۰۰ تومان ارزان‌تر از دیروز معامله شد. این در حالی بود که در روز‌های گذشته قیمت دلار به واسطه اخبار منفی برجامی یکه تازی را تجربه کرده بود. البته در بازار‌های همسایه هم نرخ دلار نزولی بود.

صف در بازار دلار

نکته قابل توجه بازار امروز صف طولانی مقابل صرافی‌ها بود. تزریق ارز با قیمت توافقی و بانکی در به صرافی‌ها موجب صف انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی‌ها شده بود.

قیمت دلار رسمی امروز

در بازار رسمی هم قیمت دلار افت و خیز چشمگیری پیدا نکرد. نرخ دلار صرافی ملی امروز در محدوده ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد که نسبت به دیروز ۱۶ تومان نوسان به سمت بالا را نشان می‌دهد. قیمت دلار در پایان کار صرافی ملی ۲۷ هزار و ۷۵۳ تومان بود.

قیمت دلار متشکل هم در محدوده ۲۷ هزار و ۶۱۳ تومان به فروش رسید که نسبت به عصر دیروز ۱۲ تومان رشد کرده بود. نرخ دلار متشکل عصر امروز در زمان نوشتن این گزارش ۲۷ هزار و ۶۱۵ تومان بود.

قیمت طلا و سکه ریزش کرد

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. قیمت اونس طلا دیروز ۱۰ دلار رشد کرد و در محدوده ۱۸۱۳ دلار ایستاد.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان از دیروز ارزان‌تر بود. این فلز زرد رنگ داخلی امروز به قیمت ۱ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت سکه امروز ریزش کرد. قیمت هر قطعه سکه امامی عصر امروز با ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز ۳۰۰ هزار تومان پایین رفته بود.

با قیمت مذکور حباب سکه در محدوده ۱۲ درصد بود و ارزش واقعی سکه ۱۳ میلیون و ۶۸۷ تومان بود که در مقایسه با قیمت نقدی سکه در بازار بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فاصله دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: