April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۸۶۹
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
0
قدرت اقناع بیمه گذاران در فرایند فروش بیمه نامه یک ضرورت است، اما در کنار آن و حتی مهمتر از آن قدرت اقناع بیمه شده‌ها در جریان پرداخت خسارت است.
قدردانی بیمه مرکزی از عملکرد بیمه تعاون
پرویز خسروشاهی که در آیین اختتامیه مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: درگیر شدن ذهن مردم با مفاهیم بیمه‌ای از مهمترین گام‌های افزایش ضریب نفوذ بیمه به شمار می‌رود.

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از توسعه فضای رقابتی در صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: عنصر رقابت در هر کسب و کاری از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار است و همین رقابت پذیری به شکوفایی صنعت بیمه منتهی خواهد شد. برنامه اینشورتاک نیز ایده‌ای است که عنصر رقابت در آن نقش پر رنگی دارد و بنابراین بسیار می‌تواند موثر باشد.

وی در پایان با قدردانی از مجریان و شرکت کنندگان این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه بیمه تعاون در حوزه‌های گوناگون دیگر نیز نظیر توسعه ورزش، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگسازی ابتکار عمل‌های خوبی داشته است که انشاءالله اینگونه ایده‌ها و ابتکارات در سطح صنعت بیمه گسترش یابد.

شایان ذکر است در پایان این نشست، لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان این دوره توسط قائم مقام بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون و تنی چند از مدیران عامل و مقامات صنعت بیمه اهدا شد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: