کد خبر: ۳۷۹۹۴۶
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
دی لینک از قدیم الایام یکی از برند‌های معتبر و خوش نام بازار بوده که در کشور ما نیز به دلیل کیفیت بالای محصولات، طرفداران زیادی پیدا کرده است.
مودم دی لینک DSL-۱۲۴ ورژن جدید به گارانتی آونگ به بازار عرضه شد
سلب مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این برند تولیدکننده محصولات شبکه شامل سوییچ، مودم، روتر، کارت شبکه، هاب USB و سایر محصولات شبکه است.

دی لینک یکی از برند‌های محبوب ایرانیان است که طی سال‌‎‌های متمادی با ارائه کیفیت بالا در کنار خدمات پس از فروش توسط شرکت‌های معتبری مانند آونگ، به برندی مورد اعتماد در بازار تبدیل شده است.

براین اساس مودم‌های دی لینک در میان کاربران ADSL از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برند‌ها برخوردار هستند.

اگر به‌دنبال مودمی هستید که در عین دریافت اینترنت ADSL۲+ از شبکه، بستری امن، سریع و پایدار را برای ارتباطات داخلی و تبادل داده شما در منزل با دفتر کار فراهم کند، می‎توانید به مودم روتر دی لینک DSL-۱۲۴ جدید به‌عنوان یک انتخاب عاقلانه و مورد اعتماد، نگاهی ویژه داشته باشید.

دی لینک در این مودم با ارائه قابلیت‎هایی که مناسب کاربران در سطوح مختلف است بستری فراهم کرده که هم بتوان چندین کلاینت را در شبکه محلی به صورت بی‌‎سیم به هم متصل کرده و هم به آن‌ها خدماتی مانند اینترنت، تبادل داده و به اشتراک‎گذاری محتوا را ارائه نمود.

مودم روتر دی لینک مدل DSL-۱۲۴ توانایی پشتیبانی از آخرین فناوری‎های ارتباط اینترنت ADSL۲/۲+ را داشته و با پشتیبانی از پروتکل‎های گسترده امنیتی و QoS، خدماتی امن و باکیفیت برای همه کاربران تحت شبکه را میسر خواهد کرد. با پشتیبانی از این شبکه امکان دانلود تا سقف سرعت ۲۴ مگابیت بر ثانیه (در صورت ظرفیت شبکه مخابراتی) وجود خواهد داشت.

همچنین به دلیل پشتیبانی از مد‌های کاری Annex A/L/M نیز امکان فعالسازی پروفایل گیمینگ روی مودم‌‎ها (در صورت فعالسازی توسط شرکت ISP) نیز وجود دارد که در این حالت برای اموری مانند بازی‌‎های آنلاین و آپلود، سریع‌ترین مقادیر پینگ شبکه و ارسال داده نیز دردسترس کاربر خواهد بود.

این روتر همچنین دارای ۴ پورت اترنت ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه بوده که با پشتیبانی از فناوری MDI/MDIX خودکار، بدون نیاز به تغییر کابل شبکه کراس‌اور یا استریت، امکان اتصال هر کاربری به روتر و اشتراک‎گذاری داده یا اتصال به اینترنت را فراهم می‎کند.

و از ارتباط بی‌‎سیم Wi-Fi ۴ یا پروتکل ۸۰۲.۱۱n نیز پشتیبانی می‎کند که به معنای پشتیبانی ارتباط با حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است. پوشش گسترده ارتباط وای فای این روتر که به لطف دو آنتن قدرتمند ۵dB فراهم شده نیز این امکان را خواهد داشت تا درون یک واحد ساختمان با اتاق‎‌های زیاد نیز بتوان به شبکه وای فای با سرعت و کیفیت بالا، متصل شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: