April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۹۷۱
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
0
شرکت سازه گستر سايپا طی فراخوانی به منظور همکاری با شرکت های دانش بنیان و مراكز علمي در حوزه داخلي سازي قطعات به دنبال جذب و ایجاد مشارکت با شرکت های فعال در این حوزه است.
فراخوان همکاری شركت سازه گستر سايپا با شرکت‌های دانش بنیان و مراكز علمي كشور
مبین منتظری مدیر ساخت داخل شرکت سازه گسترسایپا با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین)، مدیریت زنجیره تامین شرکت سازه گستر با محوریت حرکت به سوی افزایش داخلی سازی قطعات خودرو به ویژه قطعاتی که از دانش فنی بالایی برخوردار هستند سامانه ورود به زنجیره تامین شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی کرد.

او افزود: نخبگان، دانشگاهیان، فعالان شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و مجموعه‌های علمی کشور می‌توانند جهت اعلام همکاری به آدرس الکترونیکی www.sazehgostar.com (فراخوان همکاری شرکت‌های دانش بنیان/پورتال سازندگان) مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: