رئیس خانه صمت از سواستفاده دلالان و فرصت طلبان انتقادکرد
کد خبر: ۳۸۰۰۰۱
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
رییس خانه صمت گفت: در ابتدای سال برای دولت پیشنهاد افزایش حقوق کارگران که حق مسلم آن‌ها است را داشتیم، اما چنان تورم افزایش پیدا کرد که باز هم کارگران نتوانستند یک سفره آرام و راحتی داشته باشند و دلالان، فاسدان و سوءاستفاده گران به هر روشی بود از این فرصت سوءاستفاده کردند.
کارگران محروم از یک سفره آرام و راحت
رئیس خانه صمت ایران گفت: حقوق کارگران ۵۸ درصد اضافه شد که در واقع تامین اجتماعی ۵۸ درصد به ما هزینه اضافه تحمیل کرد و به همان میزان که حقوق‌ها را زیاد کردیم به همان اندازه هم باید به بیمه پرداختی داشته باشیم.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در آیین بزرگداشت روز صنعت در گلپایگان، اظهار کرد: دهه تولید و تجارت را به فعالان اقتصادی و رزمندگان جبهه جنگ اقتصادی کشور تبریک می‌گویم. گلایه‌های زیادی داریم، نقد خوب است، اما در شرایطی هستیم که همه دشمنان چشم دوختن که ایران در زمینه اقتصادی به گِل بنشیند. موتور محرکه اقتصاد تولید است و سنگرنشینان آنان صنعتگران و تولیدکنندگان هستند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم که نا امیدی ایجاد نکنیم و همه باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه صعب‌العبور بگذریم، اما ما هم انتظار داریم و خواهشمان از مجلس و دولت این است که در شرایط موجود سنجیده‌تر عمل کنند. در ابتدای سال برای دولت پیشنهاد افزایش حقوق کارگران که حق مسلم آن‌ها است را داشتیم، اما چنان تورم افزایش پیدا کرد که همان میزان افزایش حقوق کارگران بار سنگینی بر تولیدکنندگان هم تحمیل کرد، اما باز هم کارگران نتوانستند یک سفره آرام و راحتی داشته باشند و دلالان، فاسدان و سوءاستفاده گران به هر روشی بود از این فرصت سوءاستفاده کردند.

رئیس خانه صمت ایران گفت: حقوق کارگران ۵۸ درصد اضافه شد که در واقع تامین اجتماعی ۵۸ درصد به ما هزینه اضافه تحمیل کرد و به همان میزان که حقوق‌ها را زیاد کردیم به همان اندازه هم باید به بیمه پرداختی داشته باشیم.

سهل‌آبادی افزود: جامعه صنعتی ما خود را در کرونا ثابت و با تغییر خط و کار شبانه‌روزی ماسک و نیاز‌های بهداشتی را فراهم و تولید کردند و در این راستا دانش‌بنیان‌ها وارد صحنه شدند. امسال همه تصور می‌کردند کارفرمایان ریزش نیروی زیادی داشته باشند، اما میزان آن با پارسال خیلی تفاوتی نکرد و این نشان از همت تولیدکنندگان است.

وی تصریح کرد: وظیفه حفظ اشتغال و پویا نگه‌داشتن اقتصاد را داریم، اما خواهش می‌کنیم سر به سر ما نگذارید، به ما می‌گویید رزمندگان جبهه اقتصادی پس به ما هم قدری مانند رزمندگان جنگ تحمیلی نگاه کنید نمی‌گوییم برای ما هم بیمارستان خاتم‌الانبیا بسازید، اما جور دیگری با ما رفتار نکنید. نباید برای ۵۰ میلیون تومان بدهی یک کارخانه، ۴۲ حساب آن مجموعه تولیدی که دارای چندین هلدینگ است بسته شود.

رئیس خانه صمت ایران، یادآور شد: پول قدرت می‌آورد و علم شهرت، اما تنها چیزی که ماندگار است کاری است که برای مردم انجام شود. به خود می‌بالیم که سفره‌ای را گسترده کردیم که پدری خجالت زن و بچه خود را نکشد و تا پای جان برای آن ایستاده‌ایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: