کد خبر: ۳۸۰۰۴۰
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
امروز سه شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ قیمت سکه عقب نشینی کرد و قیمت دلار افزایش را ثبت کرد.
افزایش قیمت دلار
قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۴ تیر ماه برخلاف روز گذشته آرایش صعودی به خود گرفت. اسکناس آمریکایی در تهران بالای مرز مقاومتی مبادله شد و در هرات تقریبا ۳۰۰ تومان رشد را ثبت کرد.

امروز روند صعوی نرخ دلار در سلیمانیه بیشتر از تهران و هرات بود. قیمت دلار در سلیمانیه امروز در مقایسه با دیروز نزدیک به ۴۰۰ تومان افزایش یافت.

ایست به قیمت دلار رسمی

بازار رسمی هم امروز مانند روز گذشته به قیمت دلار ایست اعلام کرد. اسکناس آمریکایی در صرافی ملی و بازار متشکل امروز مانند روز گذشته یکبار قیمت جدید اعلام کردند و همین قیمت را تکرار کردند نرخ دلار صرافی ملی امروز ۲۷ هزار و ۸۰۱ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۵ تومان رشد را نشان می‌دهد. قیمت دلار عصر امروز در صرافی ملی قیمت دلار متشکل هم امروز ۲۶ تومان از دیروز بالاتر بود و با ۲۷ هزار و ۶۶۴ تومان مبادله شد.

عقب نشینی قیمت سکه و طلا

قیمت اونس طلا عصر امروز در مقایسه با دیروز ۲ دلار پایین‌تر بود. این فلز گران بهای جهانی امروز در محدوده ۱۸۰۲ دلار معامله شد.

در بازار داخلی ایران هم عصر امروز در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به روز پیش ۲ هزار و ۵۰۰ تومان افت کرد و با ۱ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت سکه امروز با ۵۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته آغاز به کار کرد و با ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد، اما در ادمه روند بازار امروز قیمت سکه نسبت به دیروز ۱۵۰ هزار تومان عقب نشینی کرد و به قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید

با قیمت یاد شده حباب سکه در در محدوده ۱۴ درصد بود و ارزش ذاتی سکه ۱۳ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان بدست آمد که در مقایسه با قیمت نقدی آن در بازار بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اختلاف را نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: