کد خبر: ۳۸۰۰۵۸
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
0
قهوه وجه اشتراک فرهنگ‌های مختلف به‌عنوان یک نوشیدنی محبوب و پرطرفدار است. این نوشیدنی به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود که هر کدام از آنها طعم و خاصیت بسیار دلنشینی دارند.

قهوه وجه اشتراک فرهنگ‌های مختلف به‌عنوان یک نوشیدنی محبوب و پرطرفدار است. این نوشیدنی به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود که هر کدام از آنها طعم و خاصیت بسیار دلنشینی دارند.

اسپرسو نوع پرطرفداری از قهوه است که به دلیل سرعت آماده شدن و غلظت متفاوت، محبوبیت بسیار زیادی دارد. این نوشیدنی خوش عطر و طعم به وسیله دستگاه اسپرسو ساز تهیه می‌شود.

خاستگاه این نوشیدنی کشور ایتالیا است. محققان و مهندسان ایتالیایی به دنبال راهی برای سرعت بخشیدن به مراحل حاضر کرده قهوه بودند که دستگاهی جدید را اختراع کردند.

این دستگاه جدید قهوه را به شکل متفاوتی آماده می‌کرد. این نوشیدنی جدید با نام اسپرسو شهرت پیدا کرد و دستگاه اختراع شده با نام دستگاه اسپرسو ساز ثبت شد. (اسپرسو  واژه‌ای ایتالیایی به معنی «سریع» است).

این نوشیدنی متفاوت به سرعت از مرزهای ایتالیا عبور کرد و عصاره‌های اسپرسو همه دنیا را تسخیر کردند. بعد از استقبال ملت‌های مختلف و وابستگی افراد زیادی به آن، مهندسان به دنبال راهی برای دسترسی سریع افراد به اسپرسو بودند.

این‌بار دستگاهی با ابعاد کوچکتر ولی با همان کارایی و عملکرد را تولید و با عنوان «دستگاه اسپرسو ساز خانگی» روانه بازار کردند. خیلی سریع افراد به سمت خرید اسپرسو ساز خانگی روی آوردند.

استقبال بسیار زیاد از اسپرسو ساز خانگی موجب شد شرکت‌های زیادی به سمت ساخت این دستگاه محبوب سوق پیدا کنند. دلونگی، نوا، زیگما، بوش و نوا بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده اسپرسو ساز خانگی هستند.

در این مطلب بهترین اسپرسو سازهای نوا را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

راهنمای خرید اسپرسو ساز نوا

بهترین اسپرسو ساز های نوا

  • اسپرسو ساز نوا مدل 146

این دستگاه به عنوان یکی از بهترین اسپرسو ساز های نوا از توان مصرفی 1050 وات بهره می‌برد. اسپرسو ساز 146 به‌عنوان یکی از خوش‌قیمت‌ترین اسپرسو ساز های خانگی برند نوا نیز شناخته می‌شود.

جنس بدنه آن ترکیبی از استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه طراحی و رنگ‌بندی بسیار جذابی دارد و ترکیب رنگ‌های استیل و مشکی جلوه بسیار زیبایی به آن می‌دهد.

اسپرسو، کافه لاته، قهوه، اسپرسو، کاپوچینو، کف شیر و لاته لیست نوشیدنی‌هایی است که در این دستگاه می‌توان آماده کرد. ظرفیت مخزن این محصول 1.2 لیتر است که گنجایش مناسبی برای مصارف خانگی به‌شمار می‌آید.

  • اسپرسو ساز نوا مدل 149

مدل 149 یکی دیگر از بهترین اسپرسو ساز های نوا است که بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ با 6.5 کیلوگرم وزن دارد. این محصول قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه به‌صورت دستی را نیز دارد.

اسپرسو ساز نوا 149 از سیستم کاپوچینوساز نیز بهره می‌برد و ظرفیت مخزن آب آن 1.2 لیتر است. امکان تنظیم بخار به‌صورت دستی یکی دیگر از قابلیت‌‌های کاربردی این اسپرسو ساز است.

لیست نوشیدنی‌های قابل تهیه در اسپرسو ساز نوا مدل 149: اسپرسو - کافه لاته - موکا - کاپوچینو - شیر گرم. طول سیم برق آن نیز 1.5 متر است و از سینی چکه‌گیر نیز بهره می‌برد.

راهنمای خرید اسپرسو ساز نوا

  • اسپرسو ساز نوا مدل 147

اگر به دنبال لیست بیشتری از بهترین اسپرسو ساز های نوا هستید، اسپرسو ساز 147 نوا گزینه بسیار مناسبی است برای اضافه شدن به این لیست است. طراحی این محصول در عین سادگی زیبایی بسیار زیادی دارد.

اسپرسو ساز 147 با 850 وات توان مصرفی از قدرت بسیار مطلوبی برخوردار است و برای استفاده در منزل و حتی کافه‌های کوچک انتخابی مناسب و به‌صرفه خواهد بود.

بدنه این محصول ترکیبی از پلاستیک و استیل است و وزن آن 3.5 کیلوگرم است. اسپرسو ساز 147 قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه را نیز دارد و ظرفیت مخزن آن 1.7 لیتر است.

  • اسپرسو ساز نوا مدل 140

اسپرسو ساز 140 یکی دیگر از بهترین اسپرسو ساز های نوا است که علاوه‌بر عملکرد بسیار خوبی که دارد، از طراحی و دیزاین بسیار زیبایی نیز برخوردار است و جلوه زیبایی به دکور آشپزخانه‌تان می‌دهد.

این دستگاه علاوه‌بر مصارف خانگی برای استفاده در کافه‌های کوچک و سوپر مارکت‌ها بسیار مناسب است. توان مصرفی این دستگاه 1000 وات است و قابلیت تولید کف شیر را نیز دارد.

ظرفیت مخزن این اسپرسو ساز 1.2 لیتر است واز سیستم خاموش شدن خودکار برای حفظ ایمنی دستگاه بهره می‌برد. همچنین از قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه و میزان بخار نیز بهره‌مند است.

راهنمای خرید اسپرسو ساز نوا

  • اسپرسو ساز نوا مدل 158

اسپرسو ساز 158 با توان مصرفی 850 وات و مجموعه‌ایی از قابلیت‌های کاربردی یکی از بهترین اسپرسو ساز های نوا برای مصارف خانگی به‌شمار می‌آید.

این محصول با 20 بار فشار بخار، نوشیدنی مورد علاقه شما را حاضر می‌کند. سیستم کاپوچینوساز و قابلیت تولید کف شیر از جمله امکاناتی این اسپرسو ساز خوش‌قیمت هستند.

بدنه آن از جنس پلاستیک و استیل ضد زنگ است و 3.5 کیلوگرم وزن دارد. تنظیم میزان بخار و غلظت قهوه دیگر قابلیت‌های اسپرسو ساز نوا مدل 158 هستند.

قیمت، مشخصات دقیق و نقدوبررسی کامل‌تر این اسپرسوسازهای را در بوهیر قشم مشاهده کنید. علاوه‌بر این شما می‌توانید آنها را با اسپرسو ساز های سایر برندها از نظر قیمت، مشخصات و کیفیت ساخت مقایسه کنید.

در این فروشگاه اینترنتی علاوه‌بر اسپرسو ساز، محصولات خانگی دیگری از جمله تلویزیون، اتو بخار، لوازم پخت و پز، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی به فروش می‎‌رسد.

بوهیر با توجه به دسترسی بازار قشم، درگهان و میشی از تنوع کالایی بسیار بالایی برخوردار است و در قیمت‌گذاری محصولات عملکرد بهتری نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی دارد.

برای خرید از قشم، درگهان و میشی می‌توانید از طریق بوهیر اقدام نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: