کد خبر: ۳۸۰۱۲۱
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
هواوی مودم همراه جیبی Mobile WiFi ۳ Pro را برای بازار چین معرفی کرد. حداکثر سرعت دانلود این روتر به ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه می‌رسد و از اتصال هم‌زمان ۳۲ دستگاه پشتیبانی می‌کند.
مودم جیبی Mobile WiFi ۳ Pro هواوی با عمر باتری ۱۲ ساعته و قیمت ۷۵ دلار معرفی شد
هواوی به‌تازگی مودم جدیدی موسوم به Mobile WiFi ۳ Pro را در چین رونمایی کرده است. همان‌طورکه از نام این محصول پیدا است، وزن بسیار سبکی دارد و برای استفاده در حال حرکت طراحی شده است.

طراحی روتر جدید Mobile WiFi ۳ Pro هواوی بسیار چشم‌نواز است و ضخامت کمی نیز دارد. این محصول از بدنه‌ی مستطیل‌شکل با لبه‌های گرد بهره می‌برد. بدنه‌ی اصلی این دستگاه آبی‌رنگ است و نوار جلویی آن به چراغ‌های LED مجهز شده تا کاربر بتواند سطح شارژ و قدرت سیگنال را مشاهده کند. در بخش جلویی این مودم نیز نماد این شرکت حک شده است.

مودم قابل‌حمل Mobile WiFi ۳ Pro هواوی فقط ۱۱۳ گرم وزن دارد که جابه‌جایی آن را بسیار آسان می‌کند. طبق اطلاعات رسمی این شرکت، حداکثر سرعت دانلود روتر مذکور به ۳۰۰ مگابیت برثانیه می‌رسد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که با هربار شارژ تا ۱۲ ساعت دوام خواهد آورد. این ویژگی مطمئناً برای افرادی بسیار جذاب است که در حال حرکت همیشه به اینترنت نیاز دارند.

Mobile WiFi ۳ Pro از اتصال هم‌زمان ۳۲ دستگاه پشتیبانی می‌کند و از طراحی آنتن وای‌فای ۲x۲ برای موج ۲٫۴ گیگاهترز و ۵ گیگاهرتز دوباند با سرعت چشمگیر بهره می‌برد. این مودم مثل سایر روتر‌های وای‌فای همراه به سیم‌کارت نیاز دارد و با برچسب قیمت ۴۹۹ یوان چین (حدود ۷۵ دلار) عرضه می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: