April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۲۶۶
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
0
مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این که آثار حاضر در جشنواره دارای کد و شناسه هستند، خبر داد.
توجه به آراء مردمی؛ ویژگی مهم جشنواره مد و لباس فجر
سید مجید امامی، مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه یازدهمین دوره از جشنواره بین المللی مد و لباس گفت: جشنواره بین المللی مد و لباس که از امروز کار خود را آغاز کرده تا پایان این هفته، یعنی ۲۴ تیرماه میزبان فعالان حوزه مد و لباس و مردم است.

مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: آثاری که در طول هشت ماه گذشته به دست ما رسیده، بیش از ۱۷۰۰ اثر در هشت رشته داوری شده است و برترین‌ها در این دوره از جشنواره قرار داده شده اند و مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرند.

به گفته امامی، نکته بسیار مهم در جشنواره بین المللی مد و لباس امسال، توجه جدی به آراء مردمی است. یعنی تمام آثار دارای کد و شناسه هستند و مردم پس از بازدید از آثار می‌توانند هم در محوطه نمایشگاه و هم در سامانه جشنواره رای دهند. بدین صورت که مثلا در بخش چادر، کدام مدل از چادر، اجتماعی، زیبا و کاربردی است؟
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: