در این دوره آموزشی "سامانه
بیمه ایران من " و نحوه اعلام و دریافت الکترونیکی خسارت ثالث و بدنه اتومبیل، به اعضای شورای نمایندگان و نمایندگان منتخب شعبههای استان تهران آموزش داده شد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نمایندگان منتخبی که این دورههای آموزشی را گذرانده اند، باید به سایر نمایندگان آموزش داده و فایلهای مربوط به این دوره آموزشی را، دراختیار آنان قرار دهند.
برگزاری دورههای آموزشی، با توجه به رشد سریع تکنولوژی و تغییرات سلیقه و نیازهای مشتریان، بعنوان یک روش مهم و تاثیرگذار میتواند موجب ارتقای کیفیت خدمات فروش بیمه نامه و همچنین خدمات پس از فروش، در شرکت گردد.