April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
در ششمین دوره عملکرد HSEE واحد‌های تابعه ایمیدرو؛
کد خبر: ۳۸۰۳۱۳
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
0
ششمین دوره ممیزی عملکرد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) واحد‌های تابعه ایمیدرو در شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بهره‌بردار معدن ۵ گل‌گهر طی دو روز برگزار شد.
واحد HSEE شرکت ماهان سیرجان به
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، علی بهمنی سرممیز سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در مراسم اختتامیه این دوره گفت: شرکت ماهان سیرجان در ۳ سال گذشته توانسته روند رو به رشدی را طی کند و اقدامات قابل توجهی به ویژه در اجرای ۵S که از اصول مهم ایمنی است را انجام دهد.
 
علی بهمنی افزود: رعایت دقیق و اصولی ۵S، احداث ساختمان بهداری، استقرار ماشین‌آلات آتش‌نشانی و آمبولانس، پیاده سازی نرم افزار ویژه HSEE، حضور فعال در مسئولیت‌های اجتماعی منطقه، نظم و انضباط پیمانکاران و حضور مشاوران با درجه مناسب از جمله موارد اثرگذاری بود که منجر به کسب امتیاز لازم جهت رسیدن به سطح عالی ایمنی برای شرکت ماهان سیرجان شد.
 
در ادامه این مراسم، منظری توکلی مدیر مجتمع سنگ آهن سیرجان با تبریک کسب عنوان سطح عالی ایمنی توسط شرکت ماهان سیرجان گفت: در سه بعد HSE، فنی و مالی در مجموعه معدن گل گهر، معدن شماره ۵ (شرکت ماهان سیرجان) همیشه پیشرو بوده و قانون را به خوبی انجام داده است.
مدیرعامل شرکت توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان نیز با تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط ممیزان سازمان ایمیدرو و تیم ایمنی در معدن گفت: این موفقیت حاصل یک کار واقعی تیمی متشکل از همکاران ایمیدرو، مجتمع سنگ‌آهن سیرجان، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران است به گونه‌ای که همه عوامل در یک راستا و با کمک یکدیگر به این موفقیت رسیدند.
مهدی بهرامی افزود: سازمان در کنار شرکت‌ها حضور دارد و به رفع نواقص و نقطه ضعف‌ها کمک می‌کند که این اقدام همکاران ایمنی ایمیدرو می‌تواند الگوی خوبی برای حمایت و پشتیبانی واقعی دولت از بخش خصوصی و تولید باشد.
گفتنی است حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) شرکت ماهان سیرجان در سه سال گذشته روند رو به رشدی داشته و جزء شرکت‌های برتر در این زمینه بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: