پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۲ تیر
کد خبر: ۳۸۰۴۶۹
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
0
قیمت سکه همچنان بالای مرز ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و سکه بازان به دلیل انتظارات تورمی به راحتی در موقعیت فروش قرار نمی‌گیرند. آن‌ها نسبت به فروش کالای سرمایه‌ای خود شک و تردید دارند.
شک و تردید برای فروش سکه
قیمت اونس طلا بار دیگر افت کرد و تا نزدیک محدوده ۱۷۲۰ دلار پایین آمد. با کاهش قیمت طلای جهانی، بازار سکه با یک اتفاق عجیب روبرو شده است.

فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی به بالای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. حباب سکه هم در یک قدمی ۲۰ درصد قرار گرفته است.

شک و تردید برای فروش سکه

با این حال قیمت سکه همچنان بالای مرز ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و سکه بازان به دلیل انتظارات تورمی به راحتی در موقعیت فروش قرار نمی‌گیرند. آن‌ها نسبت به فروش کالای سرمایه‌ای خود شک و تردید دارند.

احتمال افت قیمت سکه تا ابتدای کانال ۱۲ میلیون؟

در شرایط کنونی می‌توان گفت که اگر شرایط سیاسی تغییر کند و انتظارات برای افزایش ارزش دلار عوض شود، به احتمال زیاد، سکه افت بیشتری را نسبت به سایر بازار‌ها تجربه خواهد کرد.

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند اگر دلار کاهش چشمگیری پیدا کند سکه در شرایط سیاسی متفاوت، توان افت قیمت تا ابتدای کانال ۱۲ میلیون تومانی را نیز خواهد داشت.
برچسب ها: طلا ، سکه ، قیمت ، فروش ، طلای جهانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: