عیدانه‌های گل‌گهر به مردم سیرجان؛
کد خبر: ۳۸۰۶۳۶
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
0
عملیات اجرایی ساماندهی و زیباسازی ورودی سیرجان، محور شیراز، عصر امروز طی آئینی با حضور شهردار و فرماندار سیرجان، مهندس عتیقی مدیر عامل گل‌گهر، نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان و معاونین و مدیران ارشد منطقه گل‌گهر آغاز شد.
گل‌گهر ورودی سیرجان (محورشیراز) را بهسازی می‌کند
در این مراسم مهندس ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی سخنانی گفت: این پروژه حدود یکسال است که در دستور کار گل‌گهر قرار گرفته و افراد زیادی یار و یاور گل‌گهر در این پروژه بوده اند.

وی افزود: این پروژه پیشانی شهر است و از شرکت توسعه عمران درخواست کرده‌ایم به شکل آبرومندی انجام شود.

مهندس عتیقی ادامه داد: هم به خاطر دینی که نسبت به دو منطقه مکی آباد و دهیادگار داریم و هم از این جهت که کار باید در شان گل‌گهر و سیرجان انجام شود، خواسته‌ایم مدیریت پروژه با تمام توان عمل کند.

وی بیان کرد: توسعه پایدار در همراهی فعالیت‌های صنعتی و مسئولیت‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد، بنابراین گل‌گهر قصد دارد با همکاری سایر شرکت‌های منطقه اتفاقات خوبی را رقم بزند که این پروژه به میمنت عید غدیر تقدیم شد و پروژه سولفورزدایی نیز به میمنت عید قربان و امیدواریم بتوانیم به مناسبت‌های مختلف کار‌های خوبی را برای شهرستان سیرجان انجام دهیم.

گفتنی است این پروژه مهم به طول ۲.۷ کیلومتر و با تامین اعتبار از سوی شرکت‌های بزرگ منطقه گل گهر در ورودی سیرجان از سمت شیراز اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: