April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۶۵۴
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
0
به تازگی مهندسان توئیتر برای تایید انجام مراحل تازه سازی فید توئیتر قابلیت پخش صدا و نویز را به این شبکه اجتماعی اضافه کردند.
توئیتر تازه سازی فید را با پخش صدا اعلام می‌کند
به تازگی توسعه‌دهندگان توئیتر قابلیتی به این شبکه اجتماعی اضافه کردند که به کاربران امکان می‌دهد در هنگام تازه کردن فید برنامه خود، نویزی را بشنوند. پس از تازه سازی نیز توئیتر صدایی را برای تایید انجام فرایند تازه سازی پخش می‌کند.

به گزارش سایت theverge، این قابلیت برای سیستم عامل ios و اندروید در دسترس است. محققان معتقدند که ویژگی جدید توئیتر روز گذشته به محصولات اپل اضافه شده با این حال هنوز زمان دقیق عرضه قابلیت پخش صدا در این شبکه اجتماعی مشخص نیست. همچنین برخی از محققان تکنولوژی معتقدند که حدود دو هفته پیش توئیت‌هایی در این پلتفرم منتشر شد که به قابلیت پخش صدا و نویز در هنگام تازه سازی توئیتر اشاره می‌کرد. این بدان معناست که مهندسان قصد داشتند پیش از عرضه قابلیت جدید به مردم خبر دهند.

قابلیت جدید توئیتر

اگر می‌خواهید از قابلیت جدید توئیتر بهرمند شوید باید صفحه نمایش توئیتر خود را به پایان کشیده و فید خود را تازه سازی کنید در این زمان به طور خودکار توئیتر صدایی را پخش می‌کند همچنین باید نسخه جدید توئیتر را دانلود کنید. شایان ذکر است که اگر پس از پایین کشیدن فید خود صدایی دریافت تکردید باید برنامه را به طور کامل ببندید و مجددا وارد آن شوید.

به گفته محققان هنوز مشخص نیست که ویژگی پخش صدا تا چه حد گسترده است به همین علت ممکن است با انجام این کار‌ها کاربران صدایی را دریافت نکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: