کد خبر: ۳۸۰۶۵۶
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
0
گزارش‌ها حاکی از این است که برند پوکو قصد تغییرنام یک گوشی را برای عرضه دوباره دارد.
پوکو گوشی Redmi Note ۱۰S را دوباره عرضه می‌کند
پوکو و ردمی عاشق تغییر نام تجاری هستند و به نظر می‌رسد که این رویه به این زودی متوقف نخواهد شد. در واقع، پوکو ممکن است در حال آماده شدن برای تغییر برند یک دستگاه دیگر (گوشی Redmi Note ۱۰ S) باشد.

بعد از گذشت بیش از یک سال از معرفی این گوشی، برخی از اسناد FCC تازه ظاهر شده، نشان می‌دهند که قرار است این مشخصات را در یک گوشی دیگر نیز ببینیم. پوکو درخواست گواهی FCC را بر اساس گواهی قبلی صادر شده برای گوشی Redmi Note ۱۰ S داده است و این دو گوشی، به جز برخی تغییرات جزئی، دارای مشخصات یکسانی هستند.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، گوشی Redmi Note ۱۰ S (با شماره مدل M ۲۱۰۱ K ۷ BNY) پس از دریافت گواهینامه، از MIUI ۱۲ استفاده کرد، در حالی که مدل آینده پوکو با MIUI ۱۳ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، گوشی پوکو با دو نسخه جدید رم و حافظه و رنگ آبی عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی Redmi Note ۱۰S و مدل پوکو

گوشی Redmi Note ۱۰S دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED، تراشه Helio G۹۵ مدیاتک و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع ۳۳ واتی است. همچنین دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت (۶۴ مگاپیکسل اصلی، ۸ مگاپیکسل فوق عریض، ۲ مگاپیکسل ماکرو، ۲ مگاپیکسل عمیق) و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است.

گوشی آینده پوکو با توجه به سخت افزاری که در اینجا دیدیم، احتمالا بخشی از خانواده C یا M این برند باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: