April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۶۵۷
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
0
گوشی‌های تاشو نسل بعدی سامسونگ در چند ماه آینده همراه با محصولات جدید این شرکت راهی بازار خواهند شد.
رندر جدید گوشی تاشوی Galaxy Z Flip۴ به بیرون درز کرد
انتظار می‌رود گوشی تاشوی گلکسی Z Flip ۴ سامسونگ، به زودی عرضه شود، زیرا این دستگاه به تازگی توسط FCC تایید شده است. اگرچه هنوز نمی‌دانیم که این گوشی تاشو چگونه به نظر می‌رسد، اما به تازگی یک رندر از کامپکت تاشوی آینده سامسونگ توسط ۹۱ Mobiles به بیرون درز کرده است.

این رندر، سمت راست Z Flip ۴ را با طراحی و چیدمان یکسان با Galaxy Z Flip ۳ نشان می‌دهد. همچنین این رندر‌ها لبه‌ای صاف‌تر را در اطراف نشان می‌دهند.

دوربین‌های دوگانه در پشت Z Flip ۴ نیز شبیه به نسخه قبلی این گوشی است و امیدواریم با وجود طرح‌بندی مشابه، شاهد برخی سخت‌افزار به‌روز شده در بخش دوربین باشیم. علاوه بر این، دکمه پاور با حسگر اثرانگشت و کلید‌های تنظیم صدا در همان مکان Z Flip ۳ قرار دارند.

رندر جدید گوشی تاشوی Galaxy Z Flip۴

همچنین گوشی تاشوی گلکسی Z Flip۴ سامسونگ، یک نسخه سفارشی دریافت خواهد کرد که در آن مشتریان می‌توانند رنگ هر پنل و شاید قاب گوشی را سفارشی کنند. انتظار می‌رود در انتخاب رنگ، دست کاربران بیشتر از Z Flip۳ Bespoke Edition باز باشد.

برخی از مواردی که کاربران دوست دارند در Z Flip۴ ببینند، عمر باتری بهبود یافته، شارژ سریعتر و عملکرد تصویربرداری بهبود یافته است.

گوشی‌های تاشو نسل بعدی سامسونگ در چند ماه آینده همراه با گلکسی واچ ۵ جدید و گلکسی بادز ۲ پرو جدید، وارد بازار خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: