کد خبر: ۳۸۰۶۸۹
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
معامله گران ارزی در ابتدای هفته جاری، تمایل زیادی برای خرید و فروش ارز نداشتند و بیشتر مشاهده گر روند بازار بودند. دلار در بازار تهران در روز شنبه نتوانست به بالای مقاومت ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان نفوذ کند و در بازار فردایی عمدتا در محدوده ۳۲ هزار و ۵۰ الی ۳۲ هزار و ۱۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.
جریان احتیاطی در بازار ارز
به عقیده برخی فعالان، شروع کم هیجان دلار در بازار داخلی به دلیل تعطیلی روز دوشنبه است و بازیگران بزرگ ترجیح می‌دهند که معاملات خود را از روز سه شنبه آغاز کنند. گفته می‌شود که در بازار حواله درهم و بازار متشکل ارزی نیز در روز شنبه حجم تقاضا چندان زیاد نبود و معاملات حالت انتظاری داشت.

با توجه به این شرایط می‌توان انتظار داشت که اسکناس آمریکایی در روز یک شنبه نیز تغییرات قیمتی زیادی را تجربه نکند و با حجم کم معاملات در محدوده ۳۱ هزار و ۸۰۰ الی ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان نوسانات خود را تجربه کند. البته دیشب در سطح معاملات خرد، بازیگران ارزی بیشتر تمایل به فروش داشتند و گفته می‌شد که حتی دلار در محدوده ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومانی نیز مورد معامله قرار گرفته است.

برخی از فعالان نیز با توجه به افزایش ارزش دلار در منطقه هرات افغانستان اعتقاد دارند که دلار در بازار داخلی نیز به تدریج راه صعودی را در پیش خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: