دبیر اجرایی خانه کارگر زنجان از وضعیت اقتصادی نامناسب و تورم بشدت انتقاد کرد
کد خبر: ۳۸۰۶۹۸
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
0
دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: با هرگونه تجمع غیرقانونی و خودسرانه که منجر به سوءاستفاده منافقان و دشمنان نظام و ملت شود مخالف هستیم و مطالبات خود را از راه قانونی و صلح‌آمیز پیگیری می‌کنیم.
نگرانی بازنشستگان از کافی نبودن حقوق
اصغر نجاری در گردهمایی بازنشستگان که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تامین‌اجتماعی برگزار شد، با اشاره به برخی سهل‌انگاری‌ها در خصوص مطالبات بازنشستگان، عنوان کرد: مطالبات بحق مردم و بازنشستگان باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد و امیدواریم مسائلی که امروز همه درگیر آن هستیم، از جمله حقوق بازنشستگان و حق مسکن کارگری در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از صندوق بازنشستگی اظهار کرد: صیانت و حمایت از صندوق بازنشستگی وظیفه دولت و سازمان تامین‌اجتماعی و به نوعی مطالبه و پیگیری خود مردم است، زیرا این صندوق با تلاش و فعالیت خود این مردم به وجود آمده است.

نجاری با اشاره به نگرانی بازنشستگان و اعضای صندوق حمایت از بازنشستگی، بیان کرد: با توجه به نرخ تورم و وضعیت اقتصادی موجود در جامعه، اقشار ضعیف و به ویژه بازنشستگان نگران هستند که آیا درآمد حاصل از سازمان تامین‌اجتماعی پاسخگوی دخل و خرج و اصطلاحاً مشکلات معیشتی خواهد بود یا خیر.

این مسئول با اشاره به اهمیت خون شهدا در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این نظام مقدس حاصل خون‌های ریخته شده همین ملت است و باید همه مسئولان و مدیران راس ارگان‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق مطالبات بحق مردم توجه کنند و جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه خانه کارگر استان زنجان مخالف هرگونه تجمع خودسرانه است، گفت: ما با هرگونه تجمع غیرقانونی و خودسرانه که منجر به سوءاستفاده منافقان و دشمنان نظام و ملت شود مخالف هستیم و مطالبات خود را از راه قانونی و صلح‌آمیز پیگیری می‌کنیم.

دبیر خانه کارگر استان زنجان با اشاره به ثروت اندوخته کشور، اظهار داشت: ایران جزو ۵ کشور ثروتمند جهان است و باید سطح معیشت و زندگی ملت نیز مطابق با این ثروت باشد و امیدواریم مدیران و مسئولان در راستای تحقق این مهم اهتمام ورزند و توسعه درآمدزایی و گره‌گشایی توسط دولت سیزدهم اتفاق بیفتند و شاهد معیشت بهتر مردم ایران به خصوص بازنشستگان که سرمایه‌های این کشور هستند و چرخ دنده کشور به واسطه حضور این افراد می‌چرخد، باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: