April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۷۱۷
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
0
اطلاعات جدیدی از مشخصات کلیدی و رندر تبلت Galaxy Tab A۷ (۲۰۲۲) سامسونگ فاش شده که در این خبر مشاهده می‌کنید.
مشخصات کلیدی و رندر Galaxy Tab A۷ ۲۰۲۲ فاش شد
مدتی است که شرکت سامسونگ خط تولید ارزان قیمت Galaxy Tab A خود را به روز کرده است و طبق اطلاعات جدید، یک مدل جدید از تبلت Tab A ۷ (۲۰۲۲) در راه بازار است. در ابتدا باید گفت که این تبلت طراحی هیجان انگیزی ندارد و شبیه مدل ۲۰۲۰ Galaxy Tab A ۷ به نظر می‌رسد.

در واقع، ممکن است سامسونگ در حال استفاده مجدد از برخی از قطعات و شاید حتی محفظه آن دستگاه باشد، زیرا گفته می‌شود گلکسی تب A ۷ جدید (۲۰۲۲) مانند مدل قبلی خود (سال ۲۰۲۰)، دارای صفحه نمایش ال سی دی ۱۰.۴ اینچی با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است.

همچنین گزارش شده این تبلت به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

اما یکی از بخش‌هایی که گفته می‌شود در مدل جدید در حال تغییر است، تراشه است. گفته می‌شود که تبلت ۲۰۲۲ گلکسی تب A ۷، دارای یک تراشه UNISOC T ۶۱۸ با دو هسته ARM Cortex-A ۷۵ با سرعت حداکثر ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A ۵۵ با حداکثر سرعت تا ۲.۰ گیگاهرتز است.

رندر Galaxy Tab A ۷، ۲۰۲۲

این تراشه جایگزین اسنپدراگون ۶۶۲ مدل Tab A ۷، ۲۰۲۰ می‌شود. گفته می‌شود تب A ۷ جدید (۲۰۲۲) دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

نکته مثبت ماجرا این است که، گلکسی تب A ۷ جدید (۲۰۲۲) ممکن است با قیمت پایین تری نسبت به نسل قبلی خود عرضه شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: