April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
در دیدار کیانی با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی مطرح شد
کد خبر: ۳۸۰۸۱۵
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش فنی وحره‌ای آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز بین المللی فنی و حرفه‌ای ارس خبر داد.
راه اندازی مرکز بین المللی فنی و حرفه‌ای ارس
مجید کیانی در دیدار با سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به افتتاح مرکز بین‌المللی فنی و حرفه‌ای ارس در روز‌های آتی، اظهار داشت: پردیس‌ها باید برای جذب دانشجوی خارجی برنامه‌ریزی کنند. نباید مسیر به گونه‌ای طی شود که با فاصله‌گیری از هدف‌گذاری محل تولید مدرک شوند.

کیانی خاطرنشان کرد: باید برای مرکز بین‌المللی فنی‌وحرفه‌ای ارس برنامه‌ی کوتاه‌مدت و میان‌مدت تعریف و توسط سازمان منطقه آزاد ارس، بر اجرای این برنامه‌ها نظارت شود. خروجی این اتفاقات مبارک باید ملموس باشد و ما شاهد انحراف از هدف تعیین‌شده نشویم.

وی با اعلام حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فروش کالا، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در سازمان، زمینه‌سازی برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی است تا ضمن جذب گردشگران با اعمال بسته‌های تشویقی، امکان فروش کالا‌ها و رونق مراکز گردشگری و اقامتگاه‌ها مهیا شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با تقدیر از مدیرعامل منطقه آزاد ارس در حمایت از افتتاح مرکز بین‌المللی فنی‌وحرفه‌ای ارس در راستای احیاء دیپلماسی مهارت، ابراز داشت: هدف از افتتاح این مرکز تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص برای رفع نیاز صنایع استان به‌ویژه مراکز تولیدی و صنعتی منطقه آزاد ارس است.

علی مشایخی با اشاره به اینکه صنایع در مواجهه با کمبود نیروی کار نیاز به حمایت از مهارت‌افزایی و آموزش را درک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای آغاز آموزش کارگاهی در ارس تارلا، کفش دنیلی و جلفاکاران با همکاری معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس مجوز‌های قانونی صادر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: